2016年3月16日 星期三

Day 52:愛女 "妹chi" 出世了 ~

大家好!我就係妹chi啦!我o係1月25日出世架 ~


今天經52日人仔啦!爸bi媽mi幫我改左名叫倩如,叫我小如又得。

因為媽bi忙於照顧我,所以遲遲都未有時間同大家報喜!要各位久等了 ~
















































媽mi話遲下無咁忙就會分享我的成長之路(計我話之後更加忙呀!媽mi ~ XD)





15 則留言:

  1. 倩如BB~~~EE 覺得你好抵打~~媽媽生你好辛苦~你要乖乖喔~
    快高長大~身體健康~~
    小高~休息多D~~~做個叻叻FTM~

    回覆刪除
  2. 小如好精靈呀,小高精神都唔錯呢^^
    好好休息,有時間先上來分享吧~

    回覆刪除
  3. 小如好可愛呢,小高記得多多休息呀

    回覆刪除
  4. 恭喜小高! 祝小如快高長大健健康康呀~

    回覆刪除
  5. 恭喜小高, 倩如好可愛啊, 小高休息多D, 祝BB 快高長大!

    回覆刪除
  6. 恭喜小高! 祝小如快高長大!

    回覆刪除
  7. 小如好可愛呀!恭喜晒小高,睇fb兩個月嘅相,再響度睇番初生look,真係唔同晒樣 ^_^

    回覆刪除
  8. 小如真係好可愛呀!!! 好彩小高有UPDATE 下FB 可以睇下小如BB 的相

    回覆刪除
  9. 小如你好,希望媽mi多d分享你地的相片啊!

    回覆刪除
  10. 小如你好,希望媽mi多d分享你地的相片啊!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...