2016年1月22日 星期五

♥♥ 39w3d ♥ 見紅入院之"演習成功"


~ MuiChi ● 39w3d ~  

早兩天,中午見紅並流出啫喱狀的分秘物,那一刻的小高非常陣定,

首先致電給主任告知情況,然後洗澡,如常煮午飯等主任回來吃(他緊張d)。

聽說見紅不用急著去醫院(而且得好少血),加上沒有陣痛或宫縮等不適,

相反若有穿水情況便需要立即入院。


見沒有任何異樣,心情都不算太緊張......

直到黃昏,心情十五十六......入唔入院好呢?


思前想後,若不去小高應該整晚睡不著XD,倒不如趁早去看看,

於是跟主任商量過後決定晚飯後入院(始終睇左會安心d)。


約晚上9點到達醫院,姑娘替我量度BB的心跳、check宮縮及宮頸等,

恰巧梁醫生回來替我檢查宫頸,當時只開了少少,所以不用留院可回家觀察...

之不過梁醫生說很大可能這兩天又要回來...意味著妹chi快將出世啦 ~


這次演習完畢,多得爸bi為妹chi成立了「妹chi媽支援部隊」,

call了街坊兼好友 uncle Max 駕車送我們到醫院,雖然中途遇上"搞笑嘢",

但過程十分順利!謝謝uncle Max ~ 也讓小高清楚知道怎樣的感覺才是縮?

當子宮收緊和放鬆時,便是宮縮。程度愈強烈,持續時間愈長,

即代表BB快將出來了!(我之前果d就叫假宮縮)


回家後兩天仍未見動靜,難道妹chi等緊1.23出世?


明天1月23日是我和主任結婚六周年紀念呀!不管妹妹選擇在哪天出世,

她己是上天鍚給我們最彌足珍貴的禮物!爸bi媽mi, love u >333 


臨產在即,收到很多朋友來電或信息問候,很窩心呢 ~ 

妹妹真多人鍚,幸福baby ~ 在此小高衷心感謝大家的祝福!^^

10 則留言:

  1. 小高加油! bb 好快就來臨啦,到時一定好忙但係記住留個言講我地知呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. MrsWu,多謝你為小高打氣呀!有好消息一定會跟大家分享架!^^

      刪除
  2. 小高加油! bb 好快就來臨啦,到時一定好忙但係記住留個言講我地知呀!

    回覆刪除
  3. 妹chi要錫住小高媽媽呀, 加油, 等你的好消息

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Fanny, 我都好期待呢 ~ 等我好消息 ^^

      刪除
  4. 小高加油,等你報喜呢!
    依幾日咁凍,你都要保重呀 ^_^

    回覆刪除
  5. 小高加油呀~~~妺CHI記得鍚住媽咪唔好要佢痛咁耐

    回覆刪除
  6. 呢幾日就係~小高~生產順利呀~!!!記得報平安~!

    回覆刪除
  7. 小高,應該妹chi呢2日會出嚟同大家見面。祝生產順利!知道你將會有排忙,未必覆到留言,但記緊報平安呀!

    回覆刪除
  8. 恭喜小高呀, 唔敢whatsapp你打擾你休息呀~~ 唯有FB恭喜完忍唔住呢度又恭喜過啦!!! 真係好鄧你同主任開心呢!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...