2015年12月20日 星期日

我的入廚日記 - 黑椒醬油雞腿


有幸當上媽媽後,主任為免小高操勞,隨即卸下大廚身份,

把最愛的「小高廚房」交由客席二廚主任擔當大廚一職(偶然客串露兩手XD)。


不過......自工人姐姐來了,小高又重回大廚的身份。

姐姐負責洗菜、切菜,而我就落手落腳煮,順道教她煮幾味家常菜,

因為姐姐不吃豬肉,每天掏盡心思炮製三餸或兩餸一湯,

所以......這陣子,滿腦子都是新煮意! keekee......



這次介紹一道懶人都會煮的 ── 黑椒醬油雞腿,做法簡單,

混合調味料後,把雞腿和調味料放入煲內以大火煮約十多分鐘即成。

























↑不用預先醃肉,省回不少準備功夫和時間呢 ~ 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


黑椒醬油雞腿


材料:(2-3人份量)


雞下腿 5-6隻,薑片 2片



 























調味料:

李錦記海鮮醬 3湯匙,生油 2湯匙,老抽 1湯匙,黑胡椒粒 1茶匙,

黑椒碎 1湯匙(黑胡椒粒及碎可按個人喜好),清水 280毫升


製法:

1. 雞下腿洗淨,印乾水份,用叉在雞肉面上刺數下。

2.
混合所有調味料;準備一個較高身的鍋子。

3. 將雞下腿、薑片及調味料放入鍋子內。

4. 以大火煮約18-20分至汁濃稠,即可享用。


溫馨提示:

- 每家爐具火力各有不同,若20分鐘後鍋內仍有許多醬汁。

- 宜把雞下腿盛起,用大火煮濃稠後,才放入雞下腿拌勻。

- 若不取起雞下腿,很易炆至軟爛,既賣相不美,也會影響口感。


14 則留言:

  1. 小高真係好好呀~~ 連工人的膳食都盡量諗埋同配合~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,多謝你呀!我都係盡量就...
      講真姐姐唔食豬真係好難諗......今晚煮咩餸!
      加上依家好多海鮮又唔食得...真係唔知煮咩好?

      刪除
  2. 小高,好煮意! 好適合我呢D入廚初哥。

    回覆刪除
  3. 通常都係食雞翼, 好耐未食過雞槌, 看到都覺得美味~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友已經急不及待整了,話好好味,希望你都鐘意呀!^^

      刪除
  4. 啖啖肉,睇落又想食嘢啦~~BTW,小高真係一個細心好僱主呢^^

    回覆刪除
  5. 你有無俾工人煮過飯!?hd最初勁唔習慣,最後都放手俾姐姐煮……

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,簡單的炒菜就示範完就比姐姐煮,其他菜式...我仲未捨得放手交哂比佢....佢都係協助形式...

      刪除
  6. 教定工人姐姐煮~到時多個人幫手煮飯~真係會輕鬆好多呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家密密教,但未捨得放手比姐姐煮....

      刪除
  7. 哇...小高的工人好幸福,有好僱主又有美食 =)

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 多謝你 ~ 不過我留意到姐姐依家對煮食真係產生濃厚興趣,有一天她跟我說覺得我煮既餸,看似簡單,但郤好好味!令我好開心 ~ 我成日笑說,如果你有興趣學,我樂意教,第時可以回家鄉開餐館!heehee....

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...