2015年12月11日 星期五

小高煲靚湯 - 粟米魚尾豆腐湯


自懷上小林豬妹妹後,我這位準媽媽一直乖乖忍口,

直到四、五個月後才稍為鬆懈吃辣,放心,小小小辣而已.......



聽說在懷孕初期不宜飲用花膠湯(唔知真定假?),

加上懷孕初期頻頻起身去廁所,一到夜晚便不敢喝太多湯水,

故在懷孕期間......反而少了熬湯,如果想喝啖湯水,

多數滾魚湯,貪其營養豐富又方便快捷! 
 



















↑魚含有大量蛋白質,比起其他肉類更易吸收,有助胎兒成長。

聽說多喝魚湯,皮膚也會靚一點......heehee...



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


粟米魚尾豆腐湯


材料:(2-3人份量)

粟米 2條,鯇魚尾 400克,硬豆腐 2磚,薑片 3片,清水 6杯


製法:

1. 將所有材料洗淨,粟米切段,豆腐切塊。

2. 燒熱鑊,下少許油和1片薑片,將魚煎至兩面微黃。

3. 另準備湯煲,燒滾水,放入魚尾和薑片以大火煮5分鐘(使魚湯變得奶白色)。

4. 加入粟米及硬豆腐,煮滾後,轉小火煮約1小時。

5. 下適量鹽調味,即成。


溫馨提示:

- 此湯具健脾和胃,有助消化;適合在孕期4-6個月飲用。

- 魚含有大量蛋白質,比起其他肉類更易吸收,有助胎兒成長。

- 此外,還含有維他命B2和B6,有助蛋白質的代謝。

- 選用較厚身的鑊 / 鍋,煎魚後,可直接加沸水烹煮,省去轉煲的步驟。


8 則留言:

  1. BB似你的話,皮膚一定好好^^ 加埋愛心湯水,內外都FIT晒啦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 早呀!艾華斯,多謝你,承你貴言!^^

      刪除
  2. 我都成日飲魚湯ga! yummy!

    放心啦~~ 你咁乖忍心, bb 皮膚一定好好^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,謝謝你讚我...查實...呢排小高唔乖...開始放肆了!:P

      刪除
  3. 有粟米又有魚尾一定好甜呢,未來幾天又凍喇,小高記得記得保暖唔好冷親呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太,謝謝關心!呢兩日真係凍左好多......我們會小心架啦!你都係呀!^^

      刪除
  4. 最尾嗰幾個月我嗰時都瞓得好差~成日去尿尿~~唸起都怕呀!~~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,我還好係懷孕初期成日去廁所,所以一晚起2-3次身,相反呢幾個月都OK...依家都係每晚1次,最多起兩次身去廁所。
      不過我都聽好多媽媽講臨生果個月真係無覺好瞓....成日要去尿尿,我昨晚就痕到瞓唔到.... ><

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...