2015年9月12日 星期六

我是「果后」?XD


好開心呢 ~ 赤柱之友有福了!

最近我家附近開了一檔賣新鮮蔬果的小店(還可預購)。


























上星期初次光顧買了超甜的紅火果、韓國巨峰提子、土耳奇無花果,

未吃已經覺得很興奮 \^o^/,重點是比我出城買更平靚正 ~
































尤其是小高最愛的無花果,大大粒,好吃得......說不出話來!

























無花果屬漿果樹種,形狀似洋蔥頭,外表光滑,肉厚多汁,氣香,味甜。


有鮮品及乾品之分,無花果含有豐富的營養成份,風味甘甜,

好好味,但要注意喔!糖份也不少 ~  




























難得不用騰出城,在荒郊野外可品嚐到各色各樣的特色水果,

且價錢實惠,令我每天都心思思想到小店一逛,結果......

翌日已忍不住要向老闆娘預留一盒無花果給我 XD,

好讓小高與家人朋友分享,友人笑我是「果后」!XDD


還有好好味的龍珠果 yummy yummy ~ 又要安哥了!


26 則留言:

  1. 水果看來都幾好食, 既然開了間好的水果店, 成日買都得~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,我依家真係成日買,仲叫埋朋友同事一齊訂,因人多一箱箱咁入有得送貨,呢幾日試埋韓國水晶梨(超大個又多汁)、韓國皺皮蜜瓜(又係勁多汁超甜)、西班牙啤梨仔(好甜)........好開心呢!

      刪除
  2. 各款水果看來很新鮮、很漂亮呢~~難怪小高這麼興奮^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯d時令水果真係好正 ~ 我幾乎日日去幫襯 ~ 未吃先興奮!^^

      刪除
  3. 回覆
    1. 無花果真係正到無朋友,好甜好正 ~ 成日都想心思思又訂一箱回來歎!

      刪除
  4. 回覆
    1. 對呀!我d同事又訂,我們乾脆一起夾,一箱箱咁訂,包送貨,爽 ~

      刪除
  5. 嘩~D生菓好靚~!!小高~你買咗咁多~駛唔駛我幫你食D呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee...歡迎歡迎 ~ 呢排我都成日去買水果來食,試左韓國水晶梨(超大個又多汁又爽)、韓國皺皮蜜瓜(又係勁多汁超甜)、西班牙啤梨仔(好甜)...

      刪除
  6. 我超中意食無花果,但真係可遇不可求, 唔係常常有!

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 認同 ~ 無花果又要等當造先好味!真係可遇不可求....
      趁當造,又入定一箱同家人朋友分享至得!:D

      刪除
  7. 恭喜小高,以後唔洗出城都可以買到新解又實惠的生果 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家直頭唔駛出街,有得送埋貨,真係好爽呢 ~ yeah ~

      刪除
  8. 回覆
    1. Sylvia, 黃色細細粒果d叫"龍珠果",好清甜,好好味架!:)

      刪除
  9. 回覆
    1. 無花果真係巧巧味!我依家雪櫃仲有五粒未捨得吃 :P ~

      刪除
  10. 無花果好似好有益,不過我未試過,見小高講到咁正,我都要買盒黎試下先得 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚b媽,係架!無花果真係好有益,而且呢個時候吃特別好味又夠甜!
      快d買來try try ~

      刪除
  11. 小高,果后呢個名都幾襯你,
    諗起生果都會覺得甜,你個人又笑得咁甜,
    個名好襯你呀,芙芙未試過就咁食無花果,
    有機會要買嚟try try,唔係同你搭唔到嘴(哈哈哈哈哈)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,你真會說呢 ~ o氹得小高心都甜哂!多謝你 >3
      keekee...咁快d試試啦!趁當造無花果好甜好好味 ~
      我仲有五粒唔捨得食哂佢..... :P

      刪除
  12. 小高很久沒來探你了!啊原來你住赤柱?D無花果真係好大粒但我屋企附近賣成$15粒!龍吐朱我都覺幾好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. Carley靚媽,你幾好嗎?中秋過得愉快嗎?
      多謝你在百忙都來探我,希望你們一切安好!^^
      嘻!係呀,我住赤柱,所以我成日話要出城就係咁解 haha....
      我初初買無花果都要$25兩粒(出城都要),之後買過一箱老闆娘平少少比我就$12粒。
      臨近中秋再訂一箱,就要$14粒啦!其實都貴架,不過又真係好好味,加上當造....貴一點都值得既!
      我依家都成日買龍珠果比家人朋友吃,自己就當零食咁,真係好清甜!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...