2015年9月8日 星期二

○ ○ ○ 二人晚餐 ● ● ● @Simplylife Bakery Cafe


位於太古城中心一樓的《Simplylife》,最近已遷往二樓,

地方更大,並轉用號碼籌來代替排隊,不用像以往排隊輪候入坐,

立即提昇光顧意欲(下下要齋等半個鐘,真係好無癮)。


新店環境更簡約有型,空間感大,感覺親切輕鬆。



小高最欣賞《Simplylife》自家出品的忌廉湯,不論南瓜忌廉湯、

蘑菇忌廉湯、蕃茄忌廉湯......通通都好喝!
























未數到主菜前,自家沙律和麵包同樣出色。































主菜方面,香噴噴的煎牛扒和大大個漢堡包是主任「飛弗」,

而小高則喜歡吃意粉或意大利飯多一點。


這夜心大心細,同時看中意粉和意大利飯...... 

還好體貼的主任遷就我選意粉,我再選意大利飯,便可一起share享用!^^



黑松露蘑菇闊條麵 - 簡單的蘑菇闊條麵伴上意大利黑松露醬以提香。






















南瓜栗子有機糙米飯 -  甜甜的,入口濕潤軟熟,不錯!






















飯後本想吃甜品,不過......太滿足了,還是留待下次品嚐!:P


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Simplylife Bakery Cafe:

地址:太古太古城道18號太古城中心二期2樓222號舖    tel:2967 8163
消費:$320 

14 則留言:

  1. 轉了新方式等位更加方便~~ 見到你的介紹, 有機會真想再食呢個品牌呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 講得o岩!唔駛谷住齋排隊....
      試試,我吔都幾鐘意幫襯simplylife,尤其約朋友,而且好鐘意佢吔d麵包、cake!:)

      刪除
  2. 我都鍾意去simplylife, 不過排隊就有d辛苦, 因為人龍長, 下下要企定定等位都好慘下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!變相去吃六點果轉,至少要早半個鐘去到排隊...
      呢排好好多啦!我們六點鬆去到已經可即入....方便得很!:)

      刪除
  3. 兩個主菜都好吸引, 主任真錫你. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Kwan, 主任真係好疼我架!
      佢更好的是食嘢無咩所謂......但就....唔係咩都吃,所以有時煮飯都係煩!XD

      刪除
  4. Simplylife D 嘢我都覺得唔錯~不過次次都勁勁勁多人~!!
    如果食可能會去金鐘嗰間~假日冇乜人~呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀!所以以前要吃六點果轉,真係至少要早半個鐘去排定隊,但呢排再去有得拿票已經好好多。
      如果去金鐘食,我多數周六下午去都真係少人d! 又唔駛限時交枱 very good ! :)

      刪除
  5. 好似好正咁喎,我返香港一定要去試下

    回覆刪除
    回覆
    1. Kathy, 中秋過得愉快嗎?有吃月餅嗎?
      幾時回來呀?記得試試喔 ~

      刪除
  6. Simplylife的甜品很不錯呢~~下次要留肚一試啦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯, 認同認同!不過每次吃完飯都滿滿地,加上主任唔太好甜品,我自己一個有時真係吃不消,所以多數同朋友去食就可即晚吃到甜品。
      不過,說時遲那時快,隔兩日我又走左去Simplylife買cake回家慢慢品嚐,真係好好味!款式也不錯!另外,我們亦好鐘意幫襯佢吔d麵包!今朝早餐就是Simplylife出品 ~

      刪除
  7. 每次去 Simplylife 都一定留肚食甜品

    回覆刪除
    回覆
    1. 同朋友去多數食到甜品,同主任呢 ~ 吃到滿滿加上佢又唔太好甜品,真係好難即晚食,唯有買回家慢慢品嚐!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...