2015年7月17日 星期五

○ ○ ○ 二人晚餐 ● ● ● @Café&Meal MUJI

 
哈 ~ 年紀大,習慣早吃飯(也早起),如出城晚飯更早,約六點便開飯,

曾經被好友取笑我們過著有如「農夫的生活」,呵呵 ~ 


其實早吃飯好處挺多,一來在餐廳容易等位,二來早吃飯較易消化,

健康些,且飯後時間可留來吃水果、宵夜、看電視、做家務、發呆等......XD。


 

早兩日,終於到《Café&Meal MUJI》試試家庭式日本菜!

























 
 


 
 
店子走的是簡單舒適的路線,裝潢則以木色為主調,給人溫暖的家庭感覺。

 

約六點多坐下,食客仍未算多,店子主打不同的季節蔬菜和天然食材,

可自選3品料理($88)或4品料理($98)、季節限定的牛油雜菜雞肉咖哩飯套餐,

各式甜品及飲料,也有提供外賣自取服務。



饞嘴的小高當然是選擇4品料理啦!(一次過試多幾款口味!:P)


自選4品料理中可選兩款熱盤、兩款冷盤、米飯(可選十穀米)、

飲品(任選麵豉湯 / 咖啡 / 紅茶 / 凍頂烏龍茶其中一種)。

 


我和主任各自點選4品料理,合共有八道菜,冷盤方面包括日式南瓜甜薯蓉、

忌廉煙肉馬鈴薯沙律、和風醬汁涼瓜厚燒玉子、柚子醬汁羊栖菜沙律。


熱盤是士多啤梨柚子汁雞翼、黑醋醬豚肉(必點)、他他醬炸雞及毛豆馬鈴薯餅。




























小高極力推介黑醋醬豚肉,豚肉十分爽口,內裏仍肉汁豐盈,好好味。

























選餐流程:留位 → 到料理櫃檯前點菜 → 付款 → 取餐 → 享用餐

用餐後, 把餐盤放回食具收集檯,方便其他客人用餐。



份量看似很小,但吃起來也挺足夠,加上無味精,美味又健康,

日後如一人用餐,又多個好選擇! 第二間無印Cafe也於合和中心開業了,

更設有日本以外首間麵包店,新鮮烘焗多種款式的手工麵包,選擇更多元化。


 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Café&Meal MUJI:

地址:香港銅鑼灣波斯富街99號利舞臺3樓    tel:3971-3120
消費:$200  

14 則留言:

  1. 晚餐的價錢也算合理呀~~
    我也想早點吃飯呢,但家人和朋友許多時還未下班,未能做到呢>-<

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯,小高也十分明白你的難處,以前在娘家也習慣晚一點吃,因為媽媽放7:30(準時的話xd),早的話...返到家都要8點左右,所以開得飯來食埋都8半、9點。

      刪除
  2. 哇,好似好好味,好想食啊~~~搵日去試先,heehee^^

    回覆刪除
  3. 我都覺得早啲食飯好架, 冇咁肚餓又唔駛等位~~~
    菜式看來都不錯, 有機會真想試吓~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 認同認同!重點係唔駛等位,一晏少少就到處都係人...而且有d地方又要限時交枱!

      刪除
  4. 早吃飯好處多, 而且唔會咁易肥.

    回覆刪除
  5. 早食好啊, 易D消化, 不用肚仔吾舒服. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!加上我習慣早瞓,有時夜左食飯...未消化得切,個肚好唔舒服!

      刪除
  6. 原來係飽架? 我經過想試, 覺得咁小野飽唔飽架, 所以成日都無入去食!!!!如果等時再經過可以試下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 偷偷話你知呀...查實...小高點菜前都有點驚驚唔夠飽(自問...都幾擦得XD),點知食落又OK喎!可能前菜有南瓜、薯仔,都夠飽肚。
      下次再經過不妨一試!:)

      刪除
  7. 嘩 好豐富呀!!! 有冇分店架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,有分店,不過兩間都係港島區,一間O係利舞臺、一間O係合和中心!
      我諗遲上九龍、新界應該會開分店。:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...