2015年7月21日 星期二

愛心特飲自家製 - 白背木耳紅棗水


舊同事教曉小高一道有助去水腫及降血壓的食療,

材料和做法亦十分簡單,將白背木耳、去核紅棗、薑片,

加入清水煲約45分鐘至1小時,便可飲用。































看她飲用近兩個月(每天飲用一杯),比起以前明顯少了面腫、

腳腫等情況,且又能降血壓,可以給我家大人試試看。



白背木耳一面呈白色,另一面則是黑色,可於藥材店或南貨店內買到。


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


白背木耳紅棗水



材料:(約2杯份量)

白背木耳
76克,紅棗 8粒,薑片 2片,清水 4-5杯



 





















 製法:

1. 白背木耳用水浸發;紅棗去核,沖洗乾淨。

2. 材料放入鍋子裡(我用LC鍋‧花花煲),加入適量清水(蓋面)煲滾。

3. 加蓋,以小火煲約20-30分鐘,熄火;焗約10-15分鐘,即可飲用。



溫馨提示:

- 長期服用此茶有助去水腫、降血壓及降膽固醇。

- 虛寒體質者,必須加入薑片作平衡。

- 如改用其他鍋子清水蓋過材料面便可,轉慢火煲約45分鐘。


20 則留言:

  1. 少了面腫,哇,好吸引喔 ^^
    小高,如果想消腫,紅豆水都可以架,而且好似仲方便呢,不過就冇降血壓功效 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有煲過紅豆水呀!!!千其唔好整到佢爆, 一爆就會肥, 失左個功效ga喇~~

      刪除
    2. 謝謝Sammi提點,唔知點解次次幫襯紅豆,我就想佢變成紅豆沙!XD

      刪除
    3. 謝謝澄澄,唔好整爆d紅豆好似仲高難道....:P

      刪除
  2. 這個簡單方便呢~~不過我已血壓偏低,不適合我呢~~

    回覆刪除
  3. 我要好好收藏這個, 我一定要試~謝謝推介

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 食譜合用就好了!不用客氣呢 ~ ^^

      刪除
  4. 健康又易整的飲品, 不錯~~

    回覆刪除
  5. 好唔好飲先?

    唔知點解近年淨係中意飲水, 有味的熱飲愈來愈抗拒添@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,我覺得淡淡地帶點點紅棗味,當水飲幾好!

      刪除
  6. 我都試過木耳紅棗水 , 有時會加埋蘋果一齊煮

    回覆刪除
    回覆
    1. 加埋蘋果一齊煲,一定好清甜!^^

      刪除
  7. 多謝小高介紹,又多一款去水腫飲料 ^^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...