2015年7月10日 星期五

為飲茶可以去到幾盡?


話說上周七月一日,趁國慶假期出城到太古城飲茶,


將近到步才醒覺《美心皇宮》可以透過手機程式取位,立即以有秒九取票......

簡直不能相信,距離叫枱號碼和取票號碼相差 "五百幾",還以為自己看錯!

不,是真的....要入座便要等上五百幾張枱 =.=",太誇吧!




















 




務求要盡快入座(不過當時正值十二點,想快都有點難),

我和主任分道揚鏕,除了忘記到《西苑》取位外,其他的酒樓《翰騰閣》、

《美心皇宮》、《潮庭》、《北京樓》、《洞庭樓》通通都不放過。



結果等上一小時終於入座了(好滾動)......

第一次在《北京樓》喝茶,點心選擇不多,主打京菜和麵飯。




















這碗平平無奇的葱油撈麵,郤為我們帶來驚喜,麵的質地很嫩滑,好好味!























* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
北京樓  Peking Garden Restaurant:

地址:太古太古城道18號太古城中心二期2樓201號舖    tel: 2884 4131
消費:$310            

18 則留言:

  1. 好誇張呀, 要等咁多張枱, 我諗其實好多人應該去咗第2度食~~ 等咁多間酒樓, 一個鐘有位算不錯了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...當時真係以為自己睇錯,可能有啲人晨咁早就攞定票....
      呢邊算好,除左翰騰閣位置比較遠外,幾間酒樓都o係附近,所以o係正食飯時間等一粒鐘都算係咁!

      刪除
  2. 真係好誇張啊, 如果係我, 我會去其他食店. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好誇....網上取位好方便,不過有時也有不便!
      無計...當時無得揀...其他食店都一樣多人,如果揀Simplylife、Greyhound Café仲要無得攞票,排住等,所以只好繼續等。

      刪除
  3. 回覆
    1. 美心果間真係好誇,相差成五百幾張枱仲以為自已睇錯!><

      刪除
  4. 我樓下間翠園都係一樣要等咁耐呢

    回覆刪除
  5. 小高,而家去邊食嘢都好似要等好耐咁,
    有時芙芙都唔想喺正餐時間出街食,可以的話會早少少/晏少少去食,
    等冇咁多人等時,芙芙第一次等school food時,
    都要等成百幾張枱,嚇到立即棄權呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,認同!就算...唔係飲茶,家下去邊食飯都多人...
      有些無得攞票要排住等仲麻煩,想走又唔係...唔走又唔係...
      所以晚飯果轉我們都習慣早d出去食(如出城的話),多數就不用等。
      至於中午定TEA盡可以都好似你咁早少少或晏少少。
      我記得初初去school food又係被佢d枱數嚇親,結果到依家都仲未去食...XD

      刪除
  6. 一放假要飲茶就真係要等好耐好耐位~但要等500張飛就真係超誇張

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...我都諗過咁誇張,如果唔係...我都晨早攞定位先 xd

      刪除
  7. 等500幾張台, 我一定放棄!
    話時話, 我都好耐冇伕過茶喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當我睇五百幾張...亦諗過係咪系統出錯?邊有咁誇架....XD
      咁快啲帶埋阿B去飲茶!^^

      刪除
  8. 你唔講我都唔知美心有APP 拎位, 想問下個APPS 叫乜名, SEARCH 唔到.
    THANKS!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HIHI 但唔係所有美心都有得攞票,你DL後再望望!^^
      個Apps 叫 "FOODGULU" 上星期日我終於去到美心飲茶啦,十點取票,中午約12:45入得!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...