2015年5月19日 星期二

真心討厭 C O P Y C A T


完完全全的失望,一次又一次的機會......


你郤不懂得珍惜,不管你「真傻還是假傻!?」,

我沒有博大的胸襟,再也不能忍受不尊重別人的行為,

亦無話再講,只可說「你我...再不會是朋友!」



尊重別人、尊重自己!好自為之! 



PS. 大家可放心,抒發出來,小高就無事!

我也不會為這種人而生氣......她根本不值得我在乎!

30 則留言:

  1. 為這種人而生氣,完全不值得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好Fanny, 也感謝你!
      非常認同!不應為這種人而生氣 ~

      刪除
  2. 做乜嘢呀小高~冇事嘛? 唔好動氣啦~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好唔鐘意某啲人咩都炒,唔係我敏感,係炒到連主任都察覺得到!
      我樂意分享...但唔係可縱容你咁過火,真係火都離埋,不過算...我唔會為無謂人而生氣!

      刪除
  3. 咁衰嘅,COPY 人地D野,同你一齊討厭佢...哼~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 多謝你的支持!真係唔係一次半次...我真係忍唔到咁過份的行位!

      刪除
  4. 算吧喇小高 , 世界上好多這類型的人 , 唔好為左呢d人唔開心 , 笑下喇 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Elaine, 的確係...其實真係好多呢種人,不過唔過份就算,但我遇著呢位簡直無得救,竟然可以同我講都什麼大同小異、千遍一律...豪無悔意,無藥可救也!
      不過算吧!無謂動氣...根本不值得!多謝你 ~

      刪除
  5. 我記得小高曾經寫過一篇blog,係“某人” copy 你,是否同一人??

    唔好唔開心,呢個世界咩衰人都有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,係呀!即係話呢個人一直沒改過,仲要變本加厲...成人同你扮老友...好討厭!
      好多謝你的安慰,知道!我唔會再為呢種人而生氣...因為她根本不值得!

      刪除
  6. 唔好唔開心啦!! 我好明白你既感受, 我都被人copy過, 仲要copy埋我d相呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 多謝你的安慰!我亦非常明白你的感受...這種人真黑人慘!

      刪除
  7. 呢個世界真係咩人都有~~唔好唔開心!!!加油小高!!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道!謝謝你Emily, 我無嘢架啦 ~ 因為真係唔值得為無謂人而嬲、唔開心!

      刪除
  8. 我知小高一定好快無事~只好諗真係百樣米養百樣人, 勞氣只係會激親自己~

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道Sylvia, 謝謝你的安慰!抒發左出來心情已經大靚,我真係唔會這種人而勞氣,一啲都唔值得!

      刪除
  9. 回覆
    1. 呢個世界上真係咩人都有....睇透!

      刪除
  10. 小高,好少見你咁嬲,
    抒發咗冇事就好,支持你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,放心,我唔會再為這種無藥可救的人而生氣,因為真的不值得!

      刪除
  11. 小高,支持你!淨係識抄人野嘅人,冇料到,遲早見真章架!
    抒發左就唔好再為依啲人上心啦,做番愛笑小高 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀!肚b媽媽,道出我心聲!
      其實有時嘢啲公開左又或者放上blog、FB都預左有人跟...但我真係忍受唔到三番四次都被抄襲...唔好當我傻改兩隻字就變自己的文字啦!呢種行為真係好過份!
      放心,抒發左出來小高便沒事了,她不是我朋友,多一個唔多,少一個唔少,我也不會感可惜,請她遠離我更好!

      刪除
  12. 你無事呀嘛?唔好唔開心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Kathy, 有心有心!小高沒事了,小高唔會為這種無謂人而唔開心架!

      刪除
  13. 小高,抒發咗心情好啲嘛?好像 cici公公的離世,都要將心情抒發出來,感覺才感覺好點。

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 抒發左出來經已好好多了,抒發都係其次,重點係我要比呢個人知道,我一直都知佢的惡行,亦一直比緊機會佢,可惜呢個人不僅無珍惜,仲好意思抄完人家的嘢講什麼大同小異、千遍一律......虧佢講得出,以為改少少嘢就變成自己的文字、自己的方言...真係無藥可救!btw, 我無事架啦!我唔會為呢種人而生氣!

      刪除
  14. 小高,抒發左就不要勞氣啦,那些人無創意才會這樣,你有料不用理他

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,多謝你在百中仍抽空留言給我!
      放心,我唔會再為她而唔開心,主任已經話我太好人,處處仲可以留情...換著係佢....果個人就慘了!haha....

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...