2015年4月14日 星期二

延續 "買書癮" XD


收到順風提貨信息,可以到7-11取回從台灣「博來客」訂回來的書籍了!
































前後訂了兩次,共五箱書......「係咪覺得好誇?」

13本書而已,只是箱子太多挺嚇人,嘻 ~ 大約花去港幣八百元(免運費)。
 























一如以往「買開就停唔到手」,這幾天又多添幾本書......haha...
























好興奮、好興奮,小高第一次從「博來客」訂書回來,大成功!

























家裡的書真的很多、很多.......(坦白說,還要本本都新束束), 

朋友們都笑我像開 "圖書館" 似的,歡迎親朋好友借閱!































難得出城順便到Young Living Office提貨,「一箱二箱好誇張」XD!

























博客來http://www.books.com.tw/

12 則留言:

  1. 其實八百幾蚊有13本書真係幾抵!我都中意睇書,不過屋企無咁多位,唔敢成日買書呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾華斯,對呀!八百幾蚊買到十幾本書真係好抵,早兩日經過書局,見到李光耀本回憶記錄o係香港賣緊$150,但我o係網上訂好似有折唔過港幣一百元,所以我諗第時再訂即使要計運費,可能都比香港買便宜架!

      刪除
  2. 我以前都成日買書 , 不過越來越冇位放就沒有再買

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都節制左...無買咁多書,因為真係買吓買吓太多,無位放!><

      刪除
  3. 小高的家一定好企理, 可以不停買新書~~ 我都係以前成日買書, 又係屋企冇位, 依家買書要精挑細選啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 多謝你讚賞,比主任見到你讚我企理,實笑我...
      皆因平時好懶執屋...今年過年時大執一次叫做keep到依家...都好勁!

      刪除
  4. 免運費嗰下真係好抵~因為書都幾重吓!~~買咗咁多書~可以慢慢煲呢~呵呵~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,係,說出了重點,一兩本書還好,再多d,其實d書都幾重吓!
      所以免了運費真係好划算 ~ heehee...真係有排睇了!^^

      刪除
  5. 小高,書真係唔嫌多。 我最近添置兩本 Nicole Sparks的小說。除咗烹飪書,英文小說,cici都好鍾意睇

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee...係呀!書真係唔嫌多,不過係要搵地方安置至係問題!XD

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...