2015年4月22日 星期三

你的名字是「梁靜茹」


小高期待己久,一連兩場的......


「梁靜茹〈你的名字是愛情〉2015世界巡迴演唱會 - 香港」,

於上周17日及18日假紅館舉行,相隔三年後,靜茹再次踏上紅館舞台,

也是她產後復出首度在港開騷。





















 


 



上周六晚,小高懷著極之興奮又相當期待的心情,偕主任、

好友CiCi(還有她朋友Suki)結伴看演唱會,這晚還有幾位友人,

不約而同一起到紅館支持魚魚開開騷 ~ ~ ~

































謝謝好友幫忙購票,為棒偶像場,即使門票有多昂貴也是值得的!hee......






















↑百物騰貴,今年門票已加到$780,另附加手續費,一張八百多,兩張就......!



這次坐在主面台對面(即藍區),位置較前。




















手持第二行的門票仍未計算A、B、C、D四個英文字母在內,

故加起來我們坐在第六行,跟三年前的演唱會一樣,不過這次位置更佳,

皆因前方和主任旁的位置均沒有聽眾,可以清楚看到靜茹在台上的演出,

如要衝出去跟偶像握手也十分有利,哈哈 ~ 
























結果......手,還是沒握到......但也心足了! 
































甫出場,她以「小魚仙」造型獻唱第一首歌「情歌」,

一首小高非常喜歡的情歌,每次聽起來也使我特別感動!
































不知為何,每次聽到副歌一段也會觸動神經,會有種莫名的感動,

「你寫給我  我的第一首歌  你和我  十指緊扣   默寫前奏  可是那然後呢......」

























耳熟能詳的情歌豈只一首「情歌」呢?

「勇氣、分手快樂、 我喜歡、Fly Away、偶陣雨、第三者、為我好、

可惜不是你、無條件為你、給未來的自己、屬於......」



首首經典情歌也伴隨著小高的成長......


















 






今次魚魚的巡迴演唱會舞台布景以法國小鎮為主題,

將整個歐陸式的鄉村小屋搬到舞台上,既可享受靜茹的戀戀情歌,

同時,又可感受濃厚的法國浪漫情懷。


















 
































其中一個環節魚魚繼續做「空中飛人」,坐上豪華吊燈上演唱,

浪漫又唯美,不過......看得我心驚膽跳。































4月18日尾場那天碰巧是魚魚「萌爆」兒子Anderson的周歲生日,

他跟隨爸爸媽媽來港慶祝喔 ~還要來打打氣!






















 


 






首場Anderson爸爸抱著他坐在觀眾席為媽媽打氣,so sweet呢 ~ 

Anderson坐在觀眾席上也沒被音響聲嚇倒,果然夠淡定!


難怪他有「淡定一哥」這外號,他真的很可愛,遺傳了媽媽的一雙大眼睛!

































歡樂的時光總是過得特別快......尾聲了,捨不得離開!


每每聽到靜茹唱情歌,總令人聽出耳油,同時也讓我感觸落淚,

她不愧為「情歌天后」、「療傷天后」。































最後以一曲《給未來的自己》作結,為演唱會劃上完美的句號。






















同場加映:LC開倉Crazy Sale

剛結束的半年一度LC Private Sale,吸引過千粉絲參與,

雖然小高平時「陰d陰d」都買唔少(保守估計煲也有十多個 XD),

但難得半年一次,又有時間當然要去湊熱鬧啦!
































碰巧主任要上班,小高又心急......一早八點多便出門,

到達酒店剛好踏正9時正,號碼籌已排到830了!



跟我第一次參與開倉一樣足足排了五小時....=.=",這次更只有我一人,

因主任要上班,但我衰心急......一直都擔心自己一人應付不來,

但事實告知我「女人仔要shopping,幾重都得!XD」
 






























↑今次好理性,只買了兩個煲 + 兩隻碟....哈哈!



4.18這天實在太開心啦!滿載而歸 ~ 「日頭去LC,夜晚會Fish」,

中段時間還跟著主任遊走黃埔(舊陣時返工的地方),令日行程緊密又充實 ~ 

12 則留言:

  1. 魚魚同LC o既威力令到小高即刻更新網誌 XD
    魚魚真係好好睇,也只有她才令到我放低咗個仔一晚去棒場咋...
    小高出咗個魚魚o既歌list, 愛死妳 >3<

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, haha...係...平時都無咁快手!:P
      好睇,真係好好睇,今次個rundown我都好鐘意,首首都好好聽!
      等momo再大個d,要帶埋佢去睇魚魚喔 ~
      heehee...整返歌list出來,好讓大家再回味一下當晚的你氣氛!^^
      真係講起都開心 ~ 真係好開心呢 ~

      刪除
  2. 原來現在睇演唱會咁貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉露,係呀!我都好耐無睇演唱會,原來已加到$780......好貴!

      刪除
  3. 嘩~小高~你坐得好前喎!~d 相好靚呀!~~~~~
    仲有你真係lc 超級fans!~次次都去血拼呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,嘻!都真係好前架...加上前面無人,睇得好爽、更加投入!:D
      haha...其實今次真係買得少,成日諗...都無嘢要買...但係...去到又點會唔買嘢啦!XD

      刪除
  4. 魚魚演唱會好好聽, 首首都咁正

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, give me 555555555555 ~
      魚魚個演唱會真係好正 ~ 好唔捨得咁快完!

      刪除
  5. 小高,真係好前呀! 而家啲演唱會飛真係好貴。1月同好友睇楊千嬅,睇最貴。我個位係彎位第一行,但千嬅個台有兩邊彎位係拆咗,去到現場,即刻I嘴,變相遠咗好多。不過,學小高話齋,去睇一個伴著自己成長嘅歌手,真係貴一貴都值得。下星期日我去睇許志安,不過係山頂位,哈哈!今年我應該會睇李克勤 x 容祖兒,Twins,梁漢文仲考慮當中 (因為上個演唱會有睇)

    P.S. 謝謝小高幫謝謝小高幫忙買咗隻LC碟。♡(^ε^ )♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架...所以我成日都話買演唱會貴票,好睇彩數!我第一次睇演唱會,仲要係貴果種,點知就o係坐正近貴門票同中價門票的尾二果行,仲要好側下!=.="
      不過睇得咁貴的太多數都係自已最喜愛的歌手,只要能夠默默支持到偶像,位置不好都不緊要啦!
      嘩 ~ 離近你都好忙下喎!好多演唱會要睇 ^^
      不用客氣,找天再給你!:)

      刪除
  6. 有靚位見偶像好開心呀,不過原來而家睇演唱會要咁貴架 :O
    LC果然有一股吸引力

    回覆刪除
    回覆
    1. Kathy, 係呢 ~ 能力咁近支持偶像,小高已經好心滿意足!:D
      係...相信日後的門票更加貴!
      haha...我已中LC毒太深,不能自拔 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...