2015年3月12日 星期四

~ Philips Airfryer。免油健炸鍋 ~ 煮意 - "釀鮮冬菇串燒"


一道香噴噴的 "釀鮮冬菇串燒" 是小高第二道 Airfryer 的菜式。


























小高這部 Philips Airfryer 已是第三代,外形跟舊款沒大改變,
 
操作簡單,新版換上電字按掣,令溫度和時間掌握更準確,

更可達至煎、炒、煮、炸、焗、燒等不同烹調效果。


高熱空氣能夠把食材多餘油分逼出,故烹煮魚類、肉類,尤其出色。



上次試過用AF來炸蝦棗,今次試試烤釀冬菇串,看看效果如何?































幾個步驟,便能輕鬆烹調,煮食效果亦令小高滿意,

以Airfryer烤焗釀冬菇串,肉質彈牙,十分juicy(巧巧味 \^o^/ )。 



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Airfryer主理 "釀鮮冬菇串燒"


材料:(2-3人份量)

有機鮮冬菇 10朵,鮮蝦仁 80克,免治豬肉(半肥瘦) 180克,

甘筍及露筍 --- 各20克,麻油及粟粉 --- 各1茶匙,粟粉 2湯匙(for 冬菇)


























蝦醃料:

鹽 1/2茶匙,胡椒粉 少許


醃料:

史雲生調味雞汁 1茶匙(可刪去),生抽 2茶匙,

紹興酒及麻油 --- 各1/2茶匙


調味汁料:

蠔油 1茶匙,雞湯 1湯匙,糖 1/2茶匙 **拌勻


製法:

1. 免治豬肉伴入醃料醃約45分鐘或以上,置於大碗中,備用。

2. 蝦肉去殼去腸,洗淨,吸乾水份,用刀背壓成蝦蓉,以蝦醃料醃片刻。

3. 鮮冬菇去蒂;甘筍及露筍去皮,洗淨,切幼粒,備用。

4. 把蝦膠、甘筍粒、露筍粒加入免治豬肉中混合,加入麻油及粟粉拌勻。

5. 用筷子 / 手以同一個方向攪拌,再撻至起膠(有時間可放入雪櫃)。

6. 以200c預熱Airfryer約3分鐘。取出一朵鮮冬菇,在底部撲上一層薄薄的粟粉。

7. 釀入適量的餡料(可預先把餡料分成10份),以竹籤 / 肉串針串起。
 

8. 放入AF內(餡料向上),以200c焗約12分鐘,掃上汁料焗2-3分鐘。

9. 取出,反轉另一面掃上汁料,再焗2分鐘,即可享用。


溫馨提示:

- 釀入餡料前可在黏合處撲上粟粉(生粉亦可),減低餡料脫落。

- 可改用煎的方式把冬菇兩邊煎香,來代替AF烤焗;需注意是餡料不過應多。

- 因平底鑊熱力不及AF均勻,很容易令表面燒焦,內裡還未熟透,需多加留意。


~ ~ ~ Airfryer‧小分享 ~ ~ ~

- 以Airfryer烹調餡料不妨釀多一點,讓冬菇看上較飽滿,防止收縮時影響賣相。


20 則留言:

  1. 哩個好吸引呀~~其實我都想添置Airfryer,但屋企無位啦……

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...又係做魔鬼的時候啦 ~ 買啦買啦 ~
      AF無油無煙煮食真係方便又輕鬆,不過...真就係要預留一些位比佢擺放,說實話,一收埋...真懶得用!

      刪除
  2. 比你搞到我心思思想買番部tim~ haha!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,我覺得家裡有小朋友的更加要買返部,始終大小朋友都愛吃香口嘢,預期要吃自己家整最健康!^^

      刪除
  3. 哇....好想食呀.....一定好 YUMMY YUMMY ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 多謝你,呢個釀冬菇真係好得,已經想安哥!:)

      刪除
  4. 嘩 ... 一睇就知好味 , 仲有袁太至愛的蘆筍添 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太,多謝多謝!heehee...係呀!小高又愛蘆筍,所以加d入餡料內!正 ~

      刪除
  5. 嘩~d餡料多到呢~脹卜卜~自家煮真係唔同d 呢小高~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻!自家煮真係可以足料d,好味!^O^
      加上用了AF熱力平均,唔駛驚釀得太多裡內仍未熟。

      刪除
  6. 好吸引呀~~超想食~個炸鍋我好想買, 但廚房實在無位放, 依家密謀緊買個蒸爐

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 午安呀!近來好嗎?
      我個人認為有小朋友的家庭更要添返部airfryer,自家炸物更為健康,但我又明...要先諗好地方安置,因為一放埋一二邊就好易被遺忘。
      蒸爐?haha...更要推薦,好呀!買啦買啦 ~ 蒸爐係我用得最多,真係好方便!

      刪除
  7. 一睇就知好好味~~ 呢個airfryer真係好用~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!^^ 釀鮮冬菇真係好好味,好想再安哥!
      用埋airfryer來整,效果就更加good ~

      刪除
  8. 小高,用AF整,真係好方便。我已經揾到位安置佢,但光波爐就畀我打咗入冷宮。

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH ~ 有了AF真係唔駛要光波爐了!仲慳位d ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...