2015年3月26日 星期四

~ Le Creuset ~ 煮意 - 黨參淮杞烏雞湯


旅行前後,小高總會 "罷煮",這次也不例外!haha......


想念一碗熱騰騰的老火湯,郤沒法騰出時間熬煮,所以我決定......

趕快整理相片,上載一篇以「靚湯」為題的食譜來望梅止渴!:P


































烏雞又稱竹絲雞,其營養豐富,滋陰清熱、補氣益血之效

用來熬湯或燉湯油分不會多,喝湯後,感覺滋潤溫暖。 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


LC主理 "黨參淮杞烏雞湯"


材料:(2-3人份量)

黨參 19克,淮山 38克,杞子 12克,玉竹 8克,

烏雞(竹絲雞) 1隻,薑片 3-4片,清水 10碗



























製法:

1. 烏雞劏好,去內臟,切開2邊,洗淨,汆水。

2. 黨參、淮山、杞子、玉竹分別用水略浸,洗淨;瀝乾水份。

3. 注入適量清水於煲內燒滾(我用LC鍋‧26cm)。

4. 待水滾,放入所有材料煮滾,加蓋,以小火煲約2小時。

5. 熄火,焗約30分鐘;下適量鹽調味,即成。


溫馨提示:

 
- 烏雞營養豐富,具補氣益血、健脾益氣之效。

- 此湯有補氣、補肝腎、養陰培元的效用。

- 若改用其他鍋子可自行調節清水份量,煲約2.5小時便可。


8 則留言:

  1. 用「靚湯」為題的食譜來望梅止渴<-- 小高你好可愛呀^^

    回覆刪除
  2. 遲啲休息夠, 就可以再煲多一次啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 早呀!係呀係呀...其實呢排仲懶緊,希望假期會煮返兩餐啦!

      刪除
  3. 小高,休息完未呀?等緊小高煮意+靚湯呀!

    回覆刪除
  4. 哈哈~ "罷煮"?! 小高捨得主任冇啖好食咩~
    不過小高你好勁~我嫁咗後未試過自己同朋友去旅行~我乜都會啦埋個老公一齊去呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. haah...無計,呢期真係好懶,又多節目,所以要屈就下主任啦!咔咔 ~
      同老公去旅行有好多好處,不過同朋友去又有另一番滋味,而且大家有共同嗜好,令整個旅程更添開心指數,所以我都enjoy同朋友一齊去玩的歡樂時光,而且我覺得要約到d朋友一齊去旅行仲難過就老公的schedule。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...