2015年3月24日 星期二

"未出發先駛錢" 之「敗婦」是怎樣煉成的?


我和好姊妹們的台北之旅圓滿結束,盡興而歸!
























今天回公司派手信!發現......一身紫身系列,相當搶鏡!XD
























今次旅程讓小高有更深、更難忘、更開心的體會,發現台灣美景處處,

飽嚐台灣不同的美食,一直恨到當地上Cooking Class自我增值的小高,

終可如願以償,更雀躍的是可以和志同道合的朋友們一起上課,

感覺既興奮又難忘! 所以話......「台灣一年去幾次都真係唔會悶」!




























為隆重其事,出發前於四季酒店內進行升級版茶會XD。

























至於吃什麼,遲些再分享!haha......


























期待再期待,小高非常重視是此旅程,背包、小袋子、行李箱、

行李牌等通通都換上新的!嘩咔咔 ~ (主任笑說買袋又買喼,仲貴過團費XD)





















哈哈 ~ 後來才發現不止我一人會在旅行前買東買西的(咁都好d),

回來後更加肯定當初的決定是正確的!(真係無買錯,連d姊妹都話要買!:P)



若有主任同行,行李箱再重也不成問題,但一想到今個旅程......

什麼得要靠自己時,想法就截然不同!令一向對背包毫無興趣的我,

突然覺得很有這種需要,恰巧又被我遇上一見傾心的包包。


























那一刻仍在猶豫,一來少用背包、二來心宜背包售價不便宜, 

加上沒打折(不過呢個牌子又好少打折), 「十五十六」,如何是好? 


「念念不忘,必有迴響」想了好幾天,最終還是敗了!哈哈 ~




有了背包能夠騰出雙手做其他的事,加上這品牌產品專為行山人士而設,

承托力較好,故背了一整天也不覺累。「貴買平用咩都扺返啦!XD」


其實今次最想更換的是行李箱,經幾波折終於找到合心宜的款式,

趁打折有半價,還多買一個細喼!heehee......


























對Delsey出品的行李箱感到非常滿意,首先是箱子夠輕,

29吋只有3600公克,其次是設有雙層保安拉鍊,不易爆破,且設計時尚,

唯美中不足是原意購買四輪的箱子,可惜缺貨,最終選擇兩輪的。



換上「i瘋6 Plus」後,一直在尋找合適可隨身的小袋子,

謝謝好友小欣送上這份貼心禮物給我,真的很喜歡!
























剛好放得進5.5吋的手機,它的賣點是可隔著袋子操作手機,十分方便!






























今個旅程不止未出發先興奮.....

還有的是...「未出發先駛錢」...笑鬼c我啦 ~ ~ ~  

12 則留言:

  1. HAHA!! 見到你d相已經好開心, 期待你的分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好,我希望今次會積極d出遊記!多謝你 ~

      刪除
  2. haha ! 好開心呀 ! 期待你既遊記 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝Vicki, 我依家累積多篇遊記未曾分享,都唔知點好!
      你都要加油呀!小高又要睇!^^

      刪除
  3. 睇嚟小高真係好重視這個旅程 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. wakaka...查實...每次的旅程小高都相當重視,出發前梗係有嘢要買架!XD

      刪除
  4. 小高~我都係台北超級fans!~因為消費平~又多嘢食~
    酒店訂民宿又平又企理~哈~我老公仲話long weekend 去轉台北都唔錯~我哋都好din 架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,的確係,我覺得台灣有這間好,平有平玩,貴有貴玩,其實我覺得佢吔貴得來的嘢、食物都比香港便宜,真係百去不厭!

      刪除
  5. 睇完你d相~又想去台灣啦!!!!!!!!!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee...魔鬼來了...去玩啦、台灣等緊你!XD

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...