2015年1月23日 星期五

《 Happy 123》木婚紀念日快樂


Happy 123 x Wood Wedding Anniversary

這麼快又一年了!老公,結婚五周年快樂 ~ ~ ~




















多謝你愛我、寵我、關懷我...... 請繼續......

愛我、寵我、關懷我、最好的是「咩都就哂我haha...!」
































PS. 好想好想見返昔日 "瘦瘦" 的我!May I?

24 則留言:

  1. 袁太而家先知原來小高同我一樣,都係2010年結婚呢 ^^ , 祝小高同主任永遠甜甜蜜蜜,sweet sweet

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太,give me 555555555555 ! 原來大家都係2010年結婚,你們幾多月呀?
      多謝你的祝福!你們都要甜甜蜜蜜喔 ~

      刪除
    2. 我同袁生2010/10/10,拍左11年拖,係十完十美的大日子結婚呢 ^^

      刪除
    3. 好好記,又十全十美,真的很完美!
      講o下講o下容咩易又到十月,好快就到你們慶祝了五周年了!:D

      刪除
  2. 哈哈....五週年快樂,繼續恩愛甜蜜呀 ^^
    主任肥左仲多啦,小高怕咩.....咔咔~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 多謝多謝,好多謝你呀!:)
      haha...講得o岩!XD

      刪除
  3. 咁就五週年喇, 真快!
    我見小高而家都愈來愈靚丫~~~ 唔會輸得過相中的小高呀! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,多謝你!係...時間真係過得快,咁就五周年啦 ~
      好回味剛結婚還很瘦的我,現在?真係肥左好多架!早陣子都成日比人問左係有喜事...唉...真係要決心搞搞佢!

      刪除
  4. 恭喜哂呀,小高,
    你都唔係好肥姐而家,主任就真係肥咗啲~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,多謝多謝!^O^
      你真會說話,其實我肥左好多...之不過...因主任比我更加肥,所以大家唔多覺!xdd

      刪除
  5. 恭喜呀!祝你有無限的5年!
    唔覺你肥喎!主任就比你養肥咗! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡旻e,謝謝你為小高送上祝福,多謝!:D
      heehee...主任肥d就會顯得我瘦d,kakak..."奸計得逞"!XD

      刪除
  6. 恭喜晒,小高! 祝你同主任繼續甜蜜、恩愛! 小高,肥係幸福嘅象徵。你養到主任肥嘟嘟就係幸福嘅象徵。況且, 小高,你都唔係好肥啫! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 多謝你為小高送上祝福!haha...係o既係既,但我貪心d想瘦得來又幸福!^^
      唉......其實呢幾年真係肥左好多,不過...都係自己唔好心零運動!

      刪除
  7. 恭喜你們5周年快樂呀~~ 繼續每日開心甜蜜~~~

    回覆刪除
  8. so sweet~~5周年快樂呀小高~祝願日日幸福甜蜜呢~!

    回覆刪除
  9. 小高祝你同主任繼續恩愛下去!幸福會肥呀!所以唔好咁執著舊士!沖左佢吧啦!哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia靚媽, 好多謝你呀!>3 你講得好o岩....真係好o岩,我真係要放開d!XD
      係呢 ~ 你最近幾好嗎?我回來後工作有點忙,夜晚又有約少左去探你,呢幾日凍返咁多,要小心保暖呀!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...