2015年1月9日 星期五

~ Staub ~ 煮意 - 蕃茄紅蘿蔔木棉魚湯


天氣冷,人變得更 "",不過...說到「煲靚湯」,

小高就算有多懶惰,一碗滋潤靚湯更不可缺,尤其在天氣乾燥的日子。



沒時間熬上老火湯,煲魚湯便是不錯之選。























↑木棉魚又稱大眼雞,四季皆有供應,在街市或超市也易於購買。


  
小高愛喝魚湯,脂肪少,營養高,簡單配上蕃茄、

紅蘿蔔已令湯味鮮甜,此食譜換上紅衫魚入湯也皆宜。



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Staub主理 "蕃茄紅蘿蔔木棉魚湯"


材料:

蕃茄 2-3個,紅蘿蔔 1條,木棉魚(小) 5條(約800克),

薑片 4片,葱段 1條(可刪去),沸水 5碗























製法:

1. 將魚皮撕去、去內臟(可叫魚販代勞),洗淨,用廚房紙抹乾水份。

2. 以少許鹽及胡椒粉醃約片刻,備用。紅蘿蔔去皮,洗淨,切角;蕃茄切塊。

3. 燒熱油鑊(我用Staub 24cm),下少許油和1片薑片。

4. 將木棉魚兩邊煎至金黃,注入沸水,大火滾約五分鐘(使魚湯變得奶白色)。

5. 加入餘下的材料(葱段除外),煮滾後,加蓋,以小火煮約45分鐘。

6. 熄火,焗約15-20分鐘;加熱至湯滾放入蔥段,下適量鹽調味,即成。


溫馨提示:

- 木棉魚即是大眼雞,四季皆有供應,色澤紅潤、皮厚鱗粗。

- 新鮮木棉魚用來滾魚湯,肉爽鮮甜,並具有滋潤護膚、健脾益氣的功效。

- 使湯呈奶白色,可在煎魚後撞入沸水,大火煲5分鐘,再倒入湯煲內煲。

- 選用較厚身的鑊 / 鍋,煎魚後,可直接加水烹煮,省去轉煲的步驟。

- 若以其他鍋子可增加清水份量,滾起後以大火滾10分鐘,再轉小火煲1小時。


8 則留言:

  1. 袁太昨晚都整左魚湯飲呀 , 不過係用紅衫魚呢 , 小高用蕃茄簡直係袁太至愛 , 我想order一碗呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太,早上好!歡迎歡迎,一碗唔夠再來碗吧!:)
      紅衫魚煲湯都好正,一定好好飲!

      刪除
  2. 魚湯好味呀....可惜我又係唔敢煲.....D 魚好似蛇啊.....~__~""

    回覆刪除
    回覆
    1. 有陰影真係好難擺脫....或者叫屋企人幫手煲,遲下要飲多d魚湯喔!^^

      刪除
  3. 魚湯好有益~我以前好少飲~家下要多飲喇~小高~

    回覆刪除
  4. 小高,魚湯真係好有益,又鮮甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早呀!對,魚湯真係好好味,又有益,好like!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...