2015年1月30日 星期五

鴨脷洲大街精華遊之"買海味"


謝謝友人介紹,再由地膽帶我到鴨脷洲大街走走,

終於來到她們口中提到的《明發肥婆海味雜貨》(下稱:肥婆海味),

這店子吸引不少人前來光顧,連蘇師傅也曾介紹。




《肥婆海味》賣的花膠、海參分成半斤或一,均以獨立包裝出售,

明碼實價,可因應個人需要選購,價錢相比下,的確比起其他店子賣得便宜。


























小高選購花膠經驗尚淺,怕被騙,過往只會在大行購買。


時至今日,花膠價格愈來愈昂貴,以前我在南x行買八百多元半斤的花膠筒,

相隔半年,半斤升至一千一百多元。不過想吃便要付出,這是理所當然!



老爸買花膠選擇到上環海味街,雖然沒有特定的哪間,

但上環及西環一帶盡是老字號的海味店,多走訪幾間總會找到合適的。


小高爸在平日去逛,要上班的我未能跟隨,買花膠的重任只好靠自己,

還好平時看電視上的介紹及翻閱書籍,算是累積少許經驗。

加上這次與友同行,信心大增 haha......

























↑大出血、大出血,不過......一想到「依家唔買,遲下又再貴d」,

赤赤痛的感覺又得以舒緩!今次買來的花膠更厚身,既可入湯也可用來煨。




新春將至,入定花膠之餘,還想買些海參來熬湯及給家人享用。

雖知道浸發海參做法繁複且花時間,海參營養價值高,

以其入湯更有助降膽固醇,想了一會,小高決定要向難度挑戰! 


離開時忘了取咭片,肥婆海味地址大概是鴨洲大街70至72號地下(近街市),

有興趣者可去看看,可講價,但不會平太多。

其實老闆娘見你買得多(貴)都會「自動波」(都平到幾十蚊架)!




其後友人向我推介四周美食,在鴨脷洲街市買海鮮也出名相宜的,

然後乘船往香港仔,此船程不用兩分鐘,收費為2元




6 則留言:

  1. 真係大出血喎。

    不過前排hd係樓上入貨,一買又係幾千蚊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,今芸真大出血,其實我仲有其他海味想買,但抖抖過兩日再出城買!
      老爸昨天去上環海味街買花腸膠半斤多都要成 $13xx,真係貴!但過年就買好一點。
      我諗到處都要...早d買都好,我想下星期仲多人。

      刪除
  2. 花膠同其他海真係愈來愈貴, 要買得平靚正好唔容易, 難得你朋友介紹了這間好店~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 係!其實都知海味貴左好多,買幾多樣一次過比...真係好重皮!
      昨天老爸先去左上環海味街入街,買半斤多少少的花膠都要$13xx,仲未計其他...去一轉應該都要幾千銀!

      刪除
  3. 哈~大出血~
    不過煲湯加咗花膠真係唔同~同埋女人唔補下唔得呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶, 係...出哂血!其實我想買元貝同青邊鮑,呢度應該又駛唔少!
      你開始辦年貨未?:)
      做女人真係久不久要補一補!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...