2015年1月15日 星期四

主任給我的窩心小驚喜


究竟主任從何時開始變得這樣浪漫?


在枕頭下藏下小禮物,起初還以為自己不小心留下眼鏡,

正擔心被我"扎"爛之際竟發現......原來是小高偶像Vivian的新碟呀!













 









霎時感動,眼淚不自主地從兩邊流下來,很窩心、很感動,

很喜歡這份心意和驚喜,好sweet呢 ~ 多謝老公!
 

18 則留言:

  1. 小高好幸福,HEEHEE,感受到你果份甜呀,SWEET SWEET ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 我感恩,因為我是幸福的!:D

      刪除
  2. 很有心思的禮物~~~ 主任很有你心呀~~

    回覆刪除
  3. 小高同主任成日都咁sweet,真係令人羨慕呀 ^^

    回覆刪除
  4. sweet sweet呢,小高真係一位幸福的靚太太,如果袁生都好似主任咁,俾小驚喜我就好喇,不過呢種情況應該留待發夢吧~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝袁太!其實主任平時邊有咁浪漫呀!但今次真係估佢唔到,好窩心!

      刪除
  5. 主任很好呀!!! 小高真幸福^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你,對,小高真的很幸福,感恩!^^

      刪除
  6. 回覆
    1. 謝謝黃師奶讚賞,今云真係估佢唔到,不過...你o也太好啦!唔好讚壞佢 ~

      刪除
  7. 小高,睇你個blog咁耐,都覺得主任愈來愈細心,有心思,同浪漫。如果朋友仔有主任一半嘅浪漫已經令我再加分。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你CiCi, haha...我這個男人的浪漫係培養出來的,或者你位朋友仔慢慢會有驚喜,不用心急!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...