2015年1月1日 星期四

我的2014 + 2015新展望


時間飛逝,霎眼間,又是一年伊始,溫故知新的時間。

小高在此祝大家新年進步、身體健康!有個美好的2015年!





















回顧過去一年,有開心的、有不開心的,慶幸那些「不開心」亦算不上什麼,

生活依然是過得平淡而充實,生活愜意,幸福美滿,非常感恩。



2014年是小高的學習年,這一年算不上勤力,甚少自家出品的麵包及糕點,

不過......反而多了在家做飯,閒時出外進修自我增值,多愜意呢 ~















































喜愛四圍走動的小高,今年只到台灣旅行,不知道是否人大了,

性格愈來愈似主任,喜歡窩在家,哈哈 ~ 


期盼在新一年,家人朋友活得健康和快樂,已心足!:)



2015年新的展望:

努力儲蓄 <<同上年一樣>>

計劃旅行(最想衝出亞洲) <<下一站......澳洲、英國 XD >>

計劃和家人旅行 <<
同上年一樣,最想一家人去一次北京旅遊>>

計劃修身(目標為105lbs) <<唉...同上年講的無分別,究竟我幾時先瘦得返呢?>>

願我倆身體健康,幸福快樂和恩愛無比! <<願望不變>> 


願2015年家人和朋友身體健康及笑容滿面! <<願望不變>>

22 則留言:

  1. 小高,新年快樂呀,
    希望你和主任,在新一年繼續甜甜蜜蜜,
    身體健康,煮食天愉快~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,多多多謝你 >3
      小高也祝你事事如意、健康快樂!有個更美好更愜意的2015年 ~

      刪除
  2. 小高Happy new year!
    祝你願望成真,繼續整多啲好野食繼續咁開心 ^^
    btw見到個西瓜造型麵包,好靚好勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 謝謝你的祝福!so sweet ~
      小高都祝你一家四口樂也融融、幸福滿滿,在新一年更美滿愜意!
      嘻!誇獎了,但我想...應該不會再整,因為都幾多步驟....XD

      刪除
  3. 祝新年快樂, 事事如意呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 謝謝你喔 ~ 小高在這裡也祝你在新一年更幸福快樂!Happy 2015 ~

      刪除
  4. 小高~祝願你今年願意成真~~身體健康~
    我就希望自己平安快樂~呵~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,些些喔!
      對,平安快樂比一切重要,你一定會願望成真!:)

      刪除
  5. Happy New Year , 希望小高同主任永遠甜甜蜜蜜,身體健康,開開心心,工作順利 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Elaine, 謝謝你為小高送上祝福!
      你都係有個更精彩、更美好的2015年 ~

      刪除
  6. 小高,祝你願望成真,同主任繼續sweet sweet,生活甜蜜愉快。最緊要身體健康,減肥成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝CiCi的祝福!哈 ~ 修唔修身都係其次,真係健康先o係最緊要!
      你都係 ~ Happy 2015 ~ ~ ~

      刪除
  7. 小高,祝你願意成真,開開心心 ^^
    計劃修身都係我希望之一啊,我地一同努力啊.....
    不過我有好多想食,應該有排都減唔到了....=.=

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 多謝你呀!^^
      唔好減住,點都吃返多d先再諗,況且...你都唔肥,唔駛刻意減啦!

      刪除
  8. 祝願望成真。

    與你做了5或6年blog友,每年大家都寫展望,希望以後都會睇到你既blog。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,多謝你呀!你都係,一定會願望成真架!^^
      時間真係過得好快,原來寫blog都寫左6、7年.......我o也都識左咁耐啦!
      多謝你一路以來的支持,我都唔捨得唔寫,因為寫blog令我識到你和一班好朋友,希望我們都能持之以恆繼續寫!你都要keep住喔 ~

      刪除
  9. 新一年新開始, 祝你願望達成!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 謝謝喔 ~ 新年進步,齊齊願望成真!^^

      刪除
  10. Siu Go,
    Wishing you a Happy New Year with hope that you will have many blessings in the year to come.

    回覆刪除
    回覆
    1. 龔太,謝謝你的祝福!新年快樂 ~ :)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...