2014年12月9日 星期二

~ Staub ~ 煮意 - 台式香菇肉燥飯


哎呀呀......「旅行蟲」又來咬小高啦!怎麼辦?


今年聖誕本來真的有意再到台灣走一轉,可是太遲決定,

太多的飯店和機位已爆滿,再者...小高的schedule已鋪排得密密麻麻,

幾乎天天也有節目,實在......難以安排!(好誇呢 ~ :P ) 



不能「話走就走」就以台式香菇肉燥飯,止止痕!XD
























肉燥香濃,不油不膩,佐飯一流!



有了香噴噴的肉燥飯又怎少得台式 「A菜」呢 ~ 
























台式香菇肉燥材料簡單美味,不妨多煮一點,用來伴飯 / 麵或伴菜!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Staub主理 "
台式香菇肉燥飯"


材料:(2-3人份量)

梅頭豬肉 360克,冬菇 6-8朵,蒜蓉 1茶匙,乾葱 1個,八角 1/2個






















調味汁料:

生油及老抽 --- 各1 1/2湯匙,蠔油 2/3湯匙,紹興酒 1湯匙,

五香粉及胡椒粉 --- 各少許,冰糖 12克(視個人喜好),清水 180毫升


製法:

1. 梅頭豬肉洗淨,剁碎;冬菇浸軟,去蒂,切粒;乾葱切碎,備用。

2. 燒熱鍋(我用Staub 18cm),下油
爆香蒜蓉及乾葱蓉,加入冬菇及肉燥炒香。

3. 伴入調味汁料及八角煮滾,加蓋炆煮8分鐘,熄火,焗8分鐘,即成。


溫馨提示: 


- 選用半肥瘦的梅頭豬肉較貼近正宗台式肉燥飯的風味!

- 若要節省切肉時間,可以免治豬肉來取代梅頭豬,只是口感稍遜。

- 若以其他鍋子烹煮,加入調味後炆煮約15-18分鐘,水的份量可自行調節。


14 則留言:

  1. 肉燥可以一次過煮多些, 隨時用都好方便 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,想食就可以立即食到!伴飯伴麵或伴菜都好好味!^^

      刪除
  2. 肉燥飯都係袁家的最愛食物之一 , 因為袁生愛吃 , 所以我成日都整架 , 肉燥飯加多隻蛋就完美呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我honey又係大愛,第一次整佢怪我煮得太少飯XD!
      對,加隻蛋就美了 ^^。

      刪除
  3. 正呀~ 可以用Staub黎煮,我都要試吓先得~

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 台灣美食真係多元化,好風味又好好味,台灣的麻辣火鍋我更愛!:)

      刪除
  5. 好耐冇食肉燥飯啦~~ 原來自家製都好容易~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 我都係突然好想吃台式肉燥飯,所以自家煮。
      做法和材料都真係好簡單,最花時間係剁肉,但有快靚正方法,就係買免治豬肉!heehee...

      刪除
  6. 回覆
    1. 嘩咔咔,黃師奶真係好記性...雖然話三月去過,但真係好想再去...
      去幾次都唔嫌 keekee...

      刪除
  7. 睇嚟小高好鍾意去台灣喎! :p
    肉燥可以一餸兩味,正! 我又心思思啦,
    流口水ing

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻 ~ 台灣真係百去不厭,一年去幾云都得架!XD
      製作台式肉燥唔難,仲可以一次過整多d來送飯、菜,真好的!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...