2014年12月18日 星期四

~ Le Creuset ~ 煮意 - 麻辣雞煲


天寒地凍,一於即興 "麻辣雞煲火鍋邊爐夜”。 


雞煲最關鍵是雞和醬汁,建議選用新鮮雞,取其雞味夠濃,

肉質有彈性,即使配以辛香味濃的醬汁同煮,也能吃到雞的鮮味。
 

此外,烹煮時間需掌握得好,才能吃到啖啖嫩滑的滋味!

























↑先嚐雞煲,再來火鍋,還呷著自家煲的酸梅湯,倍加滋味。



食譜中的麻辣醬、鹵水料於鵝頸橋熟食街市某檔賣香料的小店出售,

(唔記間店叫咩名,入去街市轉左手邊第二檔就係),小高經常到這兒買菜,

郤忽略這個熟食街市,多得好友海迪帶我來尋寶,也感謝她分享食譜!:)





















↑以上的材料加起來約三十多元,部分可留用。


一包鹵水料包含紅花椒、小茴、陳皮、八角、沙薑、桂皮等多種配料,超方便。





 


















然後加入老板娘推薦的麻辣醬,香氣四溢,非常對味!























 


好友說要下半樽麻辣醬才對味(皆因我倆都吃得辣),

不過要迎合主任口味(即係唔可以太辣),怕愈滾愈刺激,小高非常克制,

下一大匙便收手,所以食譜中的辣度不算太強,嚐辣者可按個人口味調節。




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


LC主理 "麻辣雞煲"


材料:(3-4人份量)

新鮮雞 / 嘉美雞 1/2隻,紫洋葱 1/2個(切塊),蒜頭 3粒(拍扁),

乾葱 3粒(切片),薑片 4片(略拍),
段 1/2碗,指天椒 1條(切粒),

紹興酒 1湯匙,川樂麻辣醬 1-2湯匙


























醃料:

生抽 1湯匙,老抽 1/2湯匙,糖 1/3茶匙,紹興酒 1/2湯匙,

蠔油 1/2湯匙,粟粉 1/2湯匙,生油 1湯匙(後下)


汁料:

永利鹵水料 1包,豆蔻 8克,花椒 6克,辣椒乾 4克,雞湯 180毫升


製法:

1. 雞件洗淨,斬件,加入醃料拌勻醃約20分鐘;全部材料洗淨,切好。

2. 小鍋注入汁料煮10-12分鐘至出味;隔去汁料,剩下汁液(抽起部分辣椒乾)。

3. 另起熱鍋(我用Oval 25cm‧LC鍋 **凍鍋下油),加入紫洋
炒香,盛起。

4. 再下油將蒜頭、乾
、薑片爆香;下雞件將兩邊煎香,贊酒。

5. 加入
麻辣醬及辣椒乾兜炒一會,下汁液煮滾;加蓋,以中小火炆煮6-8分鐘。

6. 熄火,焗8分鐘;再以中火加熱煮至汁略為收乾(需要時可拌入芡料至濃稠)。

7. 加入紫洋葱、辣椒粒及葱段拌勻,原鍋上桌,即成。



























溫馨提示:

- 宜選新鮮雞或嘉美雞入饌,雞味夠濃,配以辛香味濃的醬汁,風味更佳!

- 此食譜不會太辛辣(小辣),適合淺嚐人士;可因應個人喜好調節合適的辣度。

- 不同的品牌的麻辣醬鹹味不一,可按個人口味加減雞湯或清水的份量。

- 若以其他鍋子炆煮,下汁液後炆煮約15-18分鐘,雞湯的份量可自行調較。


10 則留言:

  1. 小高~如果你真係去台灣~可以買嗰到d麻辣醬~~風味好好架呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,係囉!之前成日醒唔起...下次遊台真係要掃d麻辣醬返香港!:)

      刪除
  2. 嘩,麻辣雞煲 ,見個名都好想食了.....流口水喔~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 話時話你吃唔得辣?定少少都ok?
      呢個真係好正,昨晚做冬我們在家打邊邊,本想再安哥,但又怕吃唔到咁多....因為買左好多料!XD

      刪除
  3. 小高,有上地道的四川麻辣醬,辣味停不了。cici上次煮的雞煲,有幸用上同事送贈自家製的麻辣醬,真係愈食愈辣

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家製的麻辣醬好堅喎!一定好有風味,正 ~

      刪除
  4. 睇到你個麻辣雞煲,攪到我好肚餓添:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹豬媽媽,呢個雞煲真係好正架,如果食到辣落多d麻辣醬,味更佳!

      刪除
  5. 小高,呢個麻辣醬係咪雜貨店有得買?
    皆因芙芙身邊好多人都喜歡食麻辣,好想推介一下大家,
    又想自己試下,整得出呢個咁好味嘅雞煲,
    呢樽醬應該都好ok,好想試下呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,我唔肯定我用緊呢隻川樂麻辣醬係咪間間雜貨店都有得買,不過我諗問多幾間應該都有,如果真係找不到就請老闆娘推介,話唔定有意外收穫!^^
      你自己又吃到麻辣嗎?如果吃到辣真係要落多少少麻辣醬,咁至夠風味!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...