2014年12月4日 星期四

~ Le Creuset ~ 煮意 - 金針紅棗紅衫魚湯


最近作了一個新嘗試,以金針、紅棗入湯,這樣的食材配搭,

效果很不錯,令畼既有鮮甜的魚味又帶濃濃的紅棗香氣。




























 



宜選眼仔精靈、腮呈鮮紅色及皮身帶閃光的紅衫魚。
























↑用上 LC Oval 煲魚湯,把魚煎好後,直接加沸水煮滾,不用轉煲挺方便。



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



LC主理 "金針紅棗紅衫魚湯"


材料:(二人份量)

紅衫魚(大) 2條,紅棗 10粒,金針 10克,

甘筍 / 紅蘿蔔 1條,薑片 3片,沸水 1250毫升


























製法:

1. 紅衫魚去內臟,洗淨,用廚房紙抹乾水份,備用。

2. 將紅棗洗淨,去核;金針用水浸軟,摘去硬梗;甘筍去皮,切細件。

3. 燒熱鍋(我用Oval 25cm‧LC鍋 **凍鍋下油),下少許油和薑片。

4. 將魚煎至兩面微黃,注入沸水,以大火煮約5分鐘(使魚湯變得奶白色)。

5. 加入餘下的材料,煮滾後,蓋上煲蓋,以中小火煮約30分鐘。

6. 熄火,焗約15分鐘;下適量鹽調味,即成。



溫馨提示:
 

- 紅棗性溫,味甘,紅棗一般去核使用,避免令湯水帶燥熱。

- 紅棗價格便宜,且易於購買;以顆粒飽滿、色澤紅潤、肉質厚實為佳。

- 選用較厚身的鑊 / 鍋,煎魚後,可直接加水烹煮,省去轉煲的步驟。

- 若改用其他鍋子,加入所有材料後以中慢火煮約45分鐘,
下鹽,即成

11 則留言:

  1. 嘩,魚湯好飲呀.....like like
    不過我自從覺得烏頭似蛇....連其他魚都怕怕地......@@"' 所以冇煮魚了....唯有回家吃......

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 我以為你只係怕烏頭,原來果次的陰影咁大?
      連魚也不敢掂,不過...我明白既...係怕就好難走左陰霾 hee...
      唔怕,有伯母的愛心湯水更加good!
      魚湯真係好好味,加埋你陀住bbs要多喝喔 ~

      刪除
  2. 好新鮮的配搭,味道如何?係咪好甜?

    回覆刪除
  3. 哈~加咗紅棗~~咁咪好啱我哋D女人仔飲囉~~
    好吸引喔~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,係呀係呀!加左紅棗真係好o岩我o也飲!^^

      刪除
  4. 袁太未用過金針煮湯 , ~哈~等我搵日試下先

    回覆刪除
  5. 其實係咪咩中湯都可以加紅棗, 定係可能看湯的材料而定?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 我諗呢 ~ 都要看看材料的配搭,有時又要看看材料之間會否有衝突,eg. 有d太燥、有d太涼.... 所以都要看材料而定。:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...