2014年12月30日 星期二

~ Staub ~ 煮意 - 紅蘿蔔栗子煲牛鰍魚


懶足廿多天,終重回煮飯婆的生活,下廚來個蒸蛋、炒菜,

還熬了一鍋非常稱心滿意的老火靚湯 ── 紅蘿蔔栗子煲牛鰍魚





















早已聽聞牛鰍魚營養高,用來煲湯味道最好,可惜一直買不到,

直到昨天上街市,正要離開之際,無意中聽到有人叫賣「牛鰍魚......」,

本應沒打算煲湯的我,立即改變 "煮" 意!XD



用作煲湯的生魚、水魚、木棉魚就聽得多,究竟牛鰍魚是什麼模樣?
 
注意喔!以下圖片可能會引起讀者不安,敬請留意。
 

       


















↑別少看樣貌奇醜的牛鰍魚,其營養價值高,用來熬湯,可令湯鮮味濃郁。

紅蘿蔔及栗子為湯帶來更多的甜味,好喝得一滴不剩,太好喝了!



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Staub主理 "紅蘿蔔栗子煲牛鰍魚"


材料:

牛鰍魚 1條,唐排 300克,栗子 300克(半斤),

紅蘿蔔 1條(帶泥),薑片 1片,沸水 2碗,清水 6碗























製法:

1. 牛鰍魚清洗去內臟,抹乾水分;唐排汆水,備用。

2. 栗子去殼,浸熱水去衣,洗淨;紅蘿蔔去皮,洗淨,切角。

3. 燒熱油鑊,將牛鰍魚兩邊煎至金黃,加入兩碗沸水以大火煮5分鐘。

4. 加入清水於湯煲內煮滾(我用Staub 24cm),放入所有材料(魚連湯一拼加入)。

5. 以中火煲約10分鐘,加蓋,轉小火熬煮約1.5小時。

6. 熄火焗30分鐘,下適量鹽調味,即成。


溫馨提示:

- 牛鰍魚味甘性平,具健脾、補益之效,且營養豐富。

- 加入紅蘿蔔及栗子熬湯,味道會更甜,此湯有滋陰潤燥的作用。

- 使湯呈奶白色,可在煎魚後撞入沸水,大火煲5分鐘,再倒入湯煲內煲。

- 若以其他鍋子可增加清水的份量,煲約2小時便可。


~ ~ ~ 快速將粟子去衣方法 ~ ~ ~ 

1. 一般買回來的粟子經已去殼,只要將粟子放於沸水中煮片刻。

2. 逐少取出,趕熱用濕毛巾輕輕一擦,便輕易脫衣。


7 則留言:

  1. 小高 我也愛靚湯水呢 !! 預埋我

    回覆刪除
  2. 小高, cici都同牛鰍魚無緣遇上。請我一碗,可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉 ~ 要搵佢真係唔容易,反而今次恰巧遇上真好呢 ~ 好好!
      好好,一碗不夠便來多一碗吧!

      刪除
    2. 小高,琴日買晒打邊邊材料,先畀我見到牛鰍魚。又無緣煲囉,唯有再等有緣遇上

      刪除
  3. 小高~你呢個湯加咗栗子~一定又甜又好味~~快D俾碗我飲啦~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個湯真係好甜好好飲,我有點後悔咁遲先識得買牛鰍魚來煲湯!原來真係咁正架!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...