2014年12月23日 星期二

"巧忙" 的十二月


每逢十二月,小高便忙過不停,不是忙約會、做節,

就是忙做「工廠女工」,今年也不例外。


說來慚愧,十二月只煮過兩次飯(仲要係極隨便果種),

即使沒有約會,也擺出一副不想幹的模樣,實行以身體語言告知主任......

我要「罷工」,哈哈 ~ 沒法子......「懶開有鋪癮嘛」,嘻嘻!



還好今年不用像過往把所有活動都安排在聖誕之後,為什麼?

皆因今年小高聖誕工場一改以往作風,不再做餅(至於做什麼,留待下回解說),

騰出不少時間讓小高能夠跟主任出外拍拖及約會朋友吃飯聚舊。
































上星期,我們倆口子提早出外做節。
























辛苦長輩們為我們準備一頓豐盛的做節飯,很幸福的!



















接下來小高將會出席不同朋友邀約的聖誕派對,既期待又興奮,

與此同時,告訴自己先把「減肥大計」閣置吧!=.= 擇日重賽!XD

























今年與家人做節改在周六日,因此冬至正日當晚便留在家......

品嚐小高最愛、最愛的火鍋(加上天氣凍,打住邊爐烚o下烚o下真係超正)。 


























注意注意,鑑於十二月太多節目,太盡慶了!

小高決定......將於明年一月「閉關」!乖乖做回煮飯婆!XD


8 則留言:

  1. haha!! 一月「閉關」!! 其實你好勤力呢!! 有時返工做到好倦, 又要煮都好辛苦. 難得節日前後, 當然放下假休息陣先.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 多謝你的讚賞呀!haha...昨晚先煮返兩餸一湯,成個月真係無認真煮過餐飯!XD
      之不過有你咁講,等我繼續懶多兩日先!咔 ~

      刪除
  2. 小高,好像又有故事聽, 期待下回分解

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...其實都唔係咩故事,不過我仲係懶懶地...未開始寫!:P

      刪除
  3. 「工廠女工」<---忍唔住對住個mon笑咗

    回覆刪除
  4. 小高~我今年都懶咗好多~~完全冇整過聖誕糕點呀~~冇動力去郁~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶關於呢一點,小高絕對明白!XDD 點解我會知,皆因我都係....
      最慘係搞完一大輪又要洗、洗、洗...我都怕左!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...