2014年12月16日 星期二

我的入廚日記 - 旺菜九肚魚粉絲鍋


早陣子,愛跑到香港仔街市買海鮮,貪其多選擇又夠新鮮。

看見九肚魚,肥美得很,忍不住買回家做菜 ── 旺菜九肚魚粉絲鍋


























最常吃法是椒鹽九肚魚,是光顧大排檔必叫的菜式之一,香脆惹味!

若買回家多數用作火鍋或煮湯,雖然小高愛吃香口菜,但在家甚少開油鍋煎炸。
























↑九肚魚較易熟透,略煮過時,令肉質易碎爛,所以要待湯滾起才可放入。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


旺菜九肚魚粉絲鍋


材料:(二人份量)

九肚魚 1斤,旺菜 3棵(小棵),草菇 150克,唐芹 2條,

大頭菜 2片,粉絲 1包(小包裝),薑片 3片,清水及雞湯 --- 各500毫升



























醃料:

鹽及米酒 --- 各1茶匙,胡椒粉 少許


製法:

1. 九肚魚去頭及內臟,洗淨;抹乾,以醃料拌勻醃約15分鐘。

2. 草菇抹淨,切半,汆水;全部材料洗淨,旺菜切段;唐芹撕去根,切段。

3.
大頭菜切絲;粉絲浸軟,瀝乾水分;備用。

4. 清水及雞湯注入鍋內煮沸,放入大頭菜及薑片煮2-3分鐘。

5. 加入旺菜及西芹煮5分鐘;下草菇及粉絲煮至軟身(約2-3分鐘)。

6. 最後加入九肚魚煮至熟透,原鍋上桌,即成。


溫馨提示:

- 九肚魚易煮熟,待湯滾起時才放入,同時,不宜煮太久,避免煮至碎爛。

- 若買不到旺菜(小黃牙白)可以娃娃菜取代,味道同樣清甜。 


8 則留言:

  1. 小高,我第一。有冇得飲一碗呀?九肚魚滾湯,我真係未試過。椒鹽九肚魚真係食得多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早呀CiCi,請隨便 ~ hee...
      椒鹽九肚魚好好味,但用來就咁打邊爐同煮湯都好正,好滑的!

      刪除
  2. 九肚魚好味呀,我最鐘意打邊爐加九肚魚,好好味,不過真係好快散,所以我老公好怕我打邊爐加九肚魚呢,佢話散左的九肚魚好肉酸((攪到祚煲又肉又骨...... ><"""))
    小高,你有冇試過用九肚魚去蒸呀? 我媽媽有時會將九肚魚+粉絲+小小冬菜一齊蒸,都好好味架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 早呀早呀!YEAH ~ give me 555555555555
      平時主任就唔多理我,椒鹽九肚魚佢好鐘意食,貪佢無骨,不過打親邊爐落有肚魚,佢就話"咪預我"!XD
      好提議,其實我見到d九肚魚咁肥美都想試蒸,始終蒸無打邊爐同煮湯咁易散,等我下次再出城又買來試下先!謝謝喔 ~

      刪除
  3. 九肚魚我都未試過呢 ! 好介紹呀

    回覆刪除
  4. 香港仔街市??嘩~唔遠咩? 駕車出去要幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. um...香港仔街市對我們來說「話遠唔遠,話近又唔近....」不過就唔駛出隧道,比去銅鑼灣更要快,如果駕車唔塞20-25分鐘就到,搭小巴都快一般都係30分鐘內的事。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...