2014年11月24日 星期一

充實的「血拼」日


踏入月尾,Sogo、AEON、一田紛紛舉行大減價,血拼氣氛最濃。


熟悉小高的便會知道「小高一o下唔出手,一出手就好瘋狂的......XD」,

這習慣真的改不了!kaka......


難得出城,有時候也懶得理有沒有打折(有d商店又企得好硬,長期唔減),

合適的便照去,免得想來想去,最終到想買的時候又缺貨。





















昨天行程非常緊密,先往Sogo代好友敗LC煲,然後再掃生活家品。



 



























在Sogo血拼完畢,兩口子去喝茶稍作休息, 

再到旺角替細佬取玩具(佢果盒玩具都駛左我成三千幾蚊...真可惡) 。




















 ↑第一次幫襯《譽宴》歎一盅兩件,食物質素不錯!可以再「安哥」。


就這樣過了一天非常充實又滿載而歸的一天!



上星期難得過海到觀塘,當然要去一田超市逛逛。


本來沒打算買什麼的我,最後郤敵不過「超抵價」失手,

今芸小高算克制,之不過......付款後才醒起冰箱己滿。=.=" 


























↑還好街鄰里多,要借雪櫃無難道!XD

 

" 注意 " 靚太的購物情報 ~

如果想買有機雞翼,把握時間趕快到「一田」掃貨吧!



















「Coleman有機雞中翼」一田賣 $58/磅半,而 Sogo賣 $78/ 磅半,

即使有9折也要$70元,Taste 也有出售同款的雞翼,但沒打折更不划算。 




同場加映:粉紅系列

嘩咔咔,最近又添多個粉色的保溫杯,一系列粉色,好靚呢!^^

「返工o姐...駛唔駛一個人用四個水杯,咁多呀?」相信無人像我...XD


















14 則留言:

  1. HAHA!! 點解你有4個杯咁多?? 我都好想去血拼, 不過真係人太多, 塞到爆炸.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 早呀!haha...誇張嗎?查實咁既...由圖左咖啡杯講起,它用來裝咖啡、荼,但依家少飲左,可以話戒左......所以留來飲有味飲品(eg 康鈣c、檸檬水),圖二有鎖的保溫杯就跟出跟入,放工就帶走佢。
      圖三,新添置暫時用作放中藥,我久不久都會飲下中藥,所以買個新的保溫杯裝中藥,因為放左中藥個杯好大陣味....睇怕我唔會用佢來飲水!最多焗下茶!XD
      至於圖四多數用來飲水、檸檬水.... 就係咁,攞到成枱都係水杯!哈 ~
      多人呀 ~ 周六下午去超市逛逛多人到...行都行唔到!之後周日早d上去LC度取煲,點知都等左成個鐘... =.= ,還好,今年不用買護膚品,不用迫。

      刪除
  2. 小高,咁啱嘅。大家琴日都大敗日,不過,地點唔同。XXD cici 琴日都敗咗象印,但係係紅色。

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 早呀!索平真係好開心呢 ~ 唔同的地點都可以敗一餐!
      紅色靚亦好襯你,而且象印的保溫杯真係好好用。:)

      刪除
  3. 保溫杯粉色, 大愛啊! 你係邊到買架? ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Kwan, 早呀!你幾好嗎?係咪好忙?
      我d象印保溫杯o係Sogo度買,o係一田、永安都有。^^

      刪除
  4. 收獲真係好豐富呀!!!!!我成日都好想去減價中既超巿掃貨, 但一見咁多人就會打消個念頭架啦, 好怕同人逼呢!!!!
    哈哈, 其實你4個水杯全部都係用黎飲水定各自有唔同既用途架?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 早上好!你唔好去呀!大減價中的超市好危險的,除非平日早上去逛,如果唔係都唔好逛住,而且要買o野就要拎重o野,唔好制呀!
      heehee...問得好,我剛解答了....等我再講一次先(唔好嫌我長氣:P)
      由圖左咖啡杯講起,多數用來裝咖啡、茶,但依家少飲左,甚至可以話戒左......所以留來飲有味飲品(eg 康鈣c、檸檬水),圖二有鎖的保溫杯就跟出跟入,放工就會帶走佢,貪佢輕身又有得鎖,防漏。
      圖三,新添置暫時用作放中藥,皆因我久不久都會飲下中藥,所以買個新的保溫杯裝中藥,放左中藥後個杯好大陣味....睇怕唔會用佢來飲水!最多焗下茶!XD
      至於圖四多數用來飲水、檸檬水.... 就係咁,擺到成枱都係水杯!自己都覺得好誇張呢 ~

      刪除
  5. 回覆
    1. Yoko, 早呀!對對對,索平最開心,如果買到平o野就更Happy ~

      刪除
  6. 我都好想去血拼呀,不過諗起去CWB 又好似好遠咁 ^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, sogo太危險,唔好過來喔XD!真係好多人...唔係講笑!

      刪除
  7. 嗱~我今年好乖呀~~我冇去到SOGO 架~一田都係行咗超市咋~呵呵呵~!

    回覆刪除
    回覆
    1. keekee...黃師奶好乖呀!慳返唔少$呢 ~ 呢個老婆真抵鍚!>3<

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...