2014年10月29日 星期三

YL's Beauty School ● 從此跟化學護膚品講 bye bye......


2014年10月18日(六) ~

很久沒試過清早起來趕上課,為了美、為了健康,值得的!


























Young Living's Beauty School 終於來香港開美容課了,

主張天然並無化成分的用料製成的護膚品。





















兩星期前Young Living(下稱:YL)假香港喜來登酒店舉行美容班,

吸引二百多人一同參與,場面非常熱鬧。



















25歲後新陳代謝速度減慢,容易加速肌膚老化,

小高意識到不能再忽略護膚的重要,同時想美麗與健康兼備,

所以自年初開始已轉用天然有機成份的護膚品,決心遠離有害化學物。


無可厚非,偏向天然有機產品的價格往往比一般護膚品高出一、兩倍,

但試想想用在皮膚上,等同吃落肚般,當然要用好些。
































↑除了護膚品外,還有沐浴露、牙膏、洗衣液......也轉用了天然成分的產品。



甫到場,先登記,然而便可任意自己喜歡 Beauty Kit 的顏色。
























↑隻隻色都咁靚,點揀好呢? 


小高對粉紅、桃紅色情有獨鐘,二話不說揀了「桃紅色」 (圖左),好sharp!















































beauty kit 裡頭包括一些護皮膚產品,例如洗面乳、爽膚水、

面霜、精油,光是一瓶精華液也要九百多元,這一課絕對是物所值。





















































其中一環是按照個人需要進行皮膚分析,小高的皮膚大致ok,只是偏乾,

因此面部皮膚較易出油(鬼咩!家下2個月先做 facial,平時又懶得敷 "媽屎" ) 。

























課堂中段是實戰篇,比起聽理論來得更實用,串起頭髮,

按著導師的指導,先為皮膚進行清潔步驟,然後再敷上面膜。


同一時間有近二百多人敷上面膜,情景有趣!
































5小時的美容課程在下午完結,吃過快飯,3時趕回酒店出席新產品簡介會。

 












































之前在YL美國網站一直缺貨的薰衣草沐浴露,終於有現貨,

在這天訂購YL的產品更有九折(在美國訂需以美元計算,並要運費),相當划算。































轉天氣,早晚溫差大又經常出入冷氣地方,好易「中焦」,

故小高常備「滋潤孖寶」旁身,Lemon Essential Oil 潤唇膏。































早兩天感到頭赤赤,明顯是作病先兆,友人教我用檸檬精油滴在開水中,

密密飲,喝了兩天, 果然無事!


 

同場加映:可怕的 "銹水"

說了很久要更換,直到經好友分享,才意識到不能再拖,

早兩個月前終於在廚房安裝了Doulton濾水器。


第一次更換濾芯,只是短短兩個月的時間已經充斥著銹水(原先係白雪雪的)

可想而知沒有濾水器的時候,我們喝了多少銹水,每每想到便想吐!




除此之外,花灑也更換了過濾式的花灑,有助去除氯氣。
 

14 則留言:

  1. Beauty Kit 好正呀,咁多colour,我都估小高會揀桃紅 or 紅,果然估中,嘻嘻.....^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 果然明白我,heehee...當我未睇到其他顏色前,已經揀左桃紅色,我真係好鐘意!^^

      刪除
  2. 香港地,好多人皮膚都偏乾!
    唔洗擔心,用返些水份高的面膜同護膚品。

    回覆刪除
  3. 呢個課堂又可以學護膚知識, 又收到這麼實用的beauty kit, 唔錯呀~~ 係咪佢定期都有課程架?~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 早!係架,日後仲可以學以致用,呢一課好值得上!
      我想應該一年一次,今年o係Young Living 首次來港開課,如果有興趣收到消息再話你知!^^

      刪除
  4. 小高,cici 同你一樣都係皮膚偏乾,亦都懶做facial。不過,就一星期一次。我哋依啲25歲以上的女性真係要勤力護膚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ~ 想靚真係無得懶!XD
      要勤力返d至得 ~

      刪除
  5. 小高~我已經係一個c9...美容呢家嘢...距離我好遠呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,你皮膚好好,唔駛煩呢d啦!^^

      刪除
  6. 你個beauty kit 好吸引, 仲有埋枝serum, 真係抵!! 我都好少做facial, 夏天成日開冷氣皮膚都會被吸乾.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, beauty kit真係好正架!裡頭的東西亦好實用,雖然學費貴,但絕對係物有所值!
      係...一開冷氣皮膚就易乾,所以有時我會放定杯水,會好d。

      刪除
  7. 我對YL都有興趣,可唔可以話我知點先可以係香港買到YL美國網站既貨呢? THX

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello! 早上好,你o係香港有YL戶口嗎?如果你想訂購美國網站的產品,必須開戶,而開戶前你必須有推薦人介紹,或者可找YL朋友代訂,試過好再訂!:)
      希望幫到手!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...