2014年10月3日 星期五

~ Staub ~ 煮意 - 柱侯栗子雞煲


正所謂「不時不食」,秋風起,正是品嚐栗子的最佳時期。

此時的栗子,圓潤豐厚,粉甜結實,栗味香濃,適合炆煮或用來熬湯。





















這次用上柱侯醬來炆雞,味道不錯(順便用o下被打入冷宮的醬料XD)!

栗子充份吸收了雞的油份和鮮味,入口粉腍,倍加滋味!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Staub主理 "柱侯栗子雞煲"


材料:(二人份量)

光雞 1/2隻,栗子(去殼) 300克,乾葱粒 2粒,薑片 2片,

柱侯醬 2湯匙,紹興酒 1湯匙,清水 250毫升


























醃料:

老抽 1湯匙,紹興酒 1/2湯匙,粟粉 1/2湯匙,生油 1少許(後下)


調味料:

生抽 1湯匙,糖 1/2茶匙,胡椒粉 少許,清水 / 清雞湯 160毫升


粟粉芡:

粟粉 1茶匙,清水 1湯匙


製法:

1. 將雞洗淨,切件,印乾水分,伴入醃料醃約20分鐘。

2. 栗子去殼,浸熱水去衣,洗淨。

3. 用瓦鍋 / 鑄鐵鍋加熱(我用Staub鍋 20cm),下少許油。

4. 加入栗子兜炒片刻,注入1杯清水煮約8-10分鐘。

5. 另燒熱油鑊,爆香乾葱粒、薑片、侯柱醬,然後加入雞件,灒酒。

6. 炒勻後加入栗子及調味料煮滾,將材料轉放在Staub鍋中。

7. 煮滾後轉用慢火炆煮約8分鐘,蓋上鍋蓋,熄火焗約8-10分鐘。

8. 以小火加熱埋芡,兜勻,原鍋上桌,即成。


溫馨提示:

- 栗子味甘,性溫,有益氣補脾、補腎強筋的功效。

- 若以其他鍋子烹煮,下調味後炆煮約15分鐘,水的份量應要加多一點。


~ ~ ~ 快速將粟子去衣方法 ~ ~ ~ 

1. 一般買回來的粟子經已去殼,只要將粟子放於沸水中煮片刻。

2. 逐少取出,趕熱用濕毛巾輕輕一擦,便輕易脫衣。


8 則留言:

  1. 好耐冇食過啦~~ 用柱侯醬整, 味道會唔會似炆牛腩? 不過應該都好好味~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 或許心靈上覺得有點似,但食落又唔係好似,不過都好好味架!尤其有栗子送飯!^^

      刪除
  2. 我最近都多左用栗子來煮餸煲湯呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Yeah ~ give me 5555555555555
      我又有入左貨,煮餸定煲湯好呢?:)

      刪除
  3. 我以前會係後山採栗子, 但因為吾識去衣, 所以現在無採啦! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Kwan, 聽到可以去後山採摘栗子真係好興奮,想吃幾多就採幾多,其實只要放入滾水煮一會,再用毛巾輕輕一擦就為栗子輕易去衣,快d試試!^^

      刪除
  4. 呢期d栗子芋頭都開始靚~呵呵~~
    等我都要買多d黎食~~補下先~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,係呀係呀!呢期芋頭都靚,不過主任唔多好,都係留返屋企先食!
      我已經又入定貨啦!我真係好鐘意食栗子!hehe...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...