2014年10月7日 星期二

Le Creuset ‧ Private Sale 2014 の 秋之體會


半年一度的 Le Creuset 開倉特賣剛結束了!


這次特賣日移遷到銅鑼灣富豪酒店舉行,不用過海,

對小高來說較方便, 當然不會錯過此機會去湊熱鬧啦!哈哈 ~ 



























法國廚具Le Creuset (下稱:LC)的魔力實在太大了!


每次Private Sale都吸引大批粉絲前來掃平貨,無可口非,

場內大部分貨品均低以半價發售,如此吸引,即使要苦等數小時,

為買心頭好,排隊都是心甘命抵,值得o既、值得o既!:P
























我和主任結果在上周六等了約4.5小時才進內購物呢 ~
































出發前一晚,整晚下大雨又行雷,既睡不好又擔心天氣,

還好朝早雨勢減弱,到了銅鑼灣更出太陽,不用在橫風橫雨情況下排隊。

 

在早上8:40分到達酒店外,先向在場的保安人員取號碼籌,

按指示排隊(圍住酒店門外排一圈),號碼籌已派到No.578 & 579。

























↑上次o係佐敦大約9點半去到已經排到No.720 & 721。



小高當LC粉絲的年資尚淺,數數手指,不足一年。

愛它色彩繽紛,既高貴又耐用,完完全全入得廚房,出得廳堂。

那次趁Sogo感謝日才初次購入LC廚具,沒想到從此著迷!XD 



每次途徑LC專櫃也看得心花怒,幾乎每隔兩個月便入貨一次,

年資淺,郤戰績彪炳,嘩咔咔!(真係買到無位擺=.=")




















 
有見及此,敗得不多,非常克制!



















↑這就是今次開倉的戰利品了,貴精不貴多!YEAH ~


小高又買煲啦!買煲買煲,女人除買鞋外,仲鐘意買煲!haha......























 


雖說家中已有大小和不同品牌的鑄鐵鍋,由18cm、20cm、22cm、24cm......

應有盡有,但用起來總是覺得不足夠,加上欠缺oval這類型的鍋子,

而小高對顏色沒有太大要求,趁減價入貨最合適不過。


















 

↑好好彩發現深藍色的25cm橢圓形鍋,其餘的都是pumpkin,

這容量正正是小高想要的,遇上了真好!^^


 
今年LC開倉相當有驚喜,除鑄鐵廚具外,另有多款新色別致的長形焗盤、

小焗盤、燉盅及多用途的大小碗具,甚至早前已售罄的貨品都有,

「真係手快有,手慢就無」!


stoneware以粉色為主,包括薰衣草紫、南瓜橙限量廚具。


















 

↑小高鐘情粉色系列,尤其是薰衣草紫,好靚呀!



今年開倉情況跟以往相近,每張邀請咭(包括email)最多三人參加,

同款同色的產品每人限買三件,唯一不同的是縮短購物時間每節45分鐘。 


參與LC開倉都要講運氣,好像上次也是小高第一次參與動排「隊尾」,


幾乎是最後一個入會場,被眼前人頭湧湧的景象而嚇一跳,

人仔細細又斯文的我根本擠不進去。 


結果心有不甘,翌日再去「癲」過!XD
















 


這年參與人數當然不比去年遜色,人山人海,

幸運地這次算是「隊頭」,入內還未開始計時,時間充裕。

















 


看看一臉滿足的小高,買到心頭好有多happy呢 ~


























※ 相關分享 ※

小高網誌 ●
Le Creuset ‧ Private Sale 2014 の 現場實況

11 則留言:

  1. 哈哈,LAST 張相的小高,笑容好可愛呀,既開心又滿足的表情呢 ^^
    小高呀,你買咁多,邊有位放啊 ? 不過 LC 的確好吸引,O岩鐘意煮食嘅你 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 早呀!哈哈 ~ 我都覺得張相影得我好可愛呢 ~ 真係既開心又滿足!
      之後即興同朋友吃lunch,急不及待要和他們分享戰利品,真係好開心!^o^
      其實...有好多都仲未開封...不過...見到咁靚的杯杯碟碟實在難以自制,但我今次真係好乖,已經買少左!XD

      刪除
  2. LC D 毒真係可以好深~哈~~好多人係咁買買買~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,咪係囉...一旦迷上真係好大獲...好在我無追色,唔係真係買到窮!XD

      刪除
  3. 我媽也是LC迷, 所以我好明白的. 最緊要買到心頭口, 煮0野食就更加開心啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee...係...有用開就會明白我o也點解可以為d碗碗碟碟咁著迷!:P
      未到食果part,只係用靚靚廚具煮食經已夠開心 ~ ~ ~
      係呢 ~ 今次伯母收穫豐富嗎?

      刪除
  4. 小高,cici 今次都敗少咗,主攻實用。講起煲,記得我同你講過32cm oval,到而家我都覺得超抵。不過,冇緣擁有。

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 係呀 ~ 其實今次d色靚好多,之前買薰衣草紫、淺粉紅o既廚具都要等LC限時推出,而且又唔會平好多,今次平成咁,真係好吸引 ~
      不過...我都節制了!夠用就算 ~
      你提到的32cm oval真係抵到無朋友,不過...我相信唔會輕得去邊,加埋材料、水應該重到攞唔起,所以無買到都唔駛覺得可惜架!

      刪除
  5. 我都有買隻TNS frying pan呀!!! 不過, 仲未開光呀!!!

    我O個場買唔到lavender dessert cup 呀, 最後只好O係群組同jm 買咋.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...