2014年10月8日 星期三

我的入廚日記 - 墨魚滑釀冬菇



上街市遇見打起的墨魚滑,回去加點調味便可,十分方便,

平時小高愛用墨魚滑、蝦滑配豆腐,這次用上鮮墨魚滑來釀冬菇,

蒸約10分鐘再淋上汁料,即成,簡單又好味!

























↑這個菜小高早己想煮,加入蟹籽裝飾,賣相加分!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


墨魚滑釀冬菇


材料:

墨魚滑(打起) 150克,冬菇 9朵,蟹籽 適量(裝飾用)



























冬菇醃料:

糖 1/2茶匙,油及粟粉 --- 各1茶匙


芡汁料:

清雞湯 3湯匙,蠔油 1/2湯匙,粟粉及麻油 --- 各1茶匙


製法:

1. 冬菇浸軟,去蒂,瀝乾水分,加入醃料略醃。

2. 墨魚滑放入大碗中伴入胡椒粉,順一個方向攪拌至起膠。

3. 將墨魚滑釀入冬菇中,鋪放在碟上。

4. 燒滾水,隔水以大火蒸約10-13分鐘(視乎冬菇大小),取出。

5. 另燒熱鑊,下少許油注入芡汁料煮滾,淋於釀冬菇上。


6. 放上適量蟹籽作裝飾,即成。


溫馨提示:

- 可用鮮蝦滑代替墨魚滑;同樣伴入胡椒粉攪拌至起膠。


- 蒸的食法較健康,若要香口些,可放上平底鍋將兩邊煎至熟透。
 

8 則留言:

  1. 小高~買墨魚滑好呀~自己整真係剁到手累~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早呀!黃師奶 ~ 係呀!買現成的方便得多,我去開果間海鮮檔會賣得貴少少,但勝在真材實料,整得幾好味!試過有次見另一檔賣得好平,買包回去試就相當後悔,佢o也加左好多粉落去,實到一d都唔彈口,根本就唔夠料,所以買開都係去返d買慣買熟的檔販度買。

      刪除
  2. 我附近嘅街市好少見到蝦滑同墨魚滑賣,得超市有....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我呢邊都係,得一兩個街市檔有賣,有時我會幫襯AEON都不錯!

      刪除
  3. 我附近街市都有得買,不過唔係太好味,多時都會係吉吉島買呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,有得賣,但未必檔檔整得好食,到目前為止我得兩檔o係最滿意。
      但有時專程去買都未必有.... >< ,如果無我覺Aeon的蝦滑同墨魚滑都ok。

      刪除
  4. 有時買餸真係要去相熟的檔口,費事畀人揾笨

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯 ~ 所以結婚初期我都鐘意返去娘家買菜,貪買開有感情又知行情。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...