2014年10月25日 星期六

我的韓式煮意 - 韓式洋葱豬扒


想到很久沒吃豬扒,加上家裡齊備各式韓國醬料,一於來個新煮意。

用上買書時送贈的韓式醃肉汁來醃豬扒,配上已吸收汁料的洋葱,佐飯一流!
 





















原來這瓶醃肉汁有分原味或辣味,還好仔細看一看,

不然變了辣味豬扒,更怕一時重手,主任受不來!哈哈 ~  































↑這瓶醃肉汁既可作醃料,也可用來調味,用途多元化。
 


韓國醬料大多都加入水果,例如香梨、蘋果、菠蘿、檸檬等,

令味道帶天然酸甜,解膩開胃,水果酸度更可令肉質變得嫩滑。



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


韓式洋葱豬扒


材料:(2人份量)

梅頭豬扒 4塊,洋葱 1/2個(切絲),蒜頭 2粒(切片)



























醃料:

原味韓式醃肉汁 2湯匙,味醂 1湯匙


調味料:

原味韓式醃肉汁 1湯匙,清水 2湯匙,糖 1/2茶匙


製法:

1. 豬扒洗淨,抹乾水分,用刀背將豬扒前後拍打8-10次。

2. 加入醃料醃約1小時或以上,備用;豬扒下鑊前撲上麵粉。

3. 燒熱鑊,下4-5湯匙油以中火將豬扒半煎炸至兩面金黃,盛起,瀝乾油份。

4. 將油盛起,留下約2茶匙油,以小火將蒜片及洋葱絲炒至微黃。

5. 加入調味料拌勻,豬扒回鑊,兜炒至均勻,即成。


溫馨提示:

- 豬扒最好選用豬脾或肉眼,兩者肉質較嫩,富有彈性。

- 可請肉販將豬扒切成約2厘米厚,厚切較有嚼頭。

- 原味 / 辣味韓式醃肉汁可於各大超市內選購。


怎樣可讓豬扒又鬆又軟(唔駛咁"鞋"口)?

1. 醃豬扒可加鬆肉粉,亦可用刀背將豬扒拍打8-10次,令肉質鬆軟。

2. 豬扒醃好後兩面撲上麵粉,既可吸收多餘水份又能保持外脆內嫩。

3. 最後一點是用中火半煎炸,加倍鎖緊肉汁。


14 則留言:

  1. 韓式調味汁都幾好用呢 等我又買來試下先^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 早呀!韓式調味汁有好多款,總有一支會o岩你!try try ^^

      刪除
  2. 小高,我都有呢隻醃肉汁,之前用來醃牛肋條後加薯仔甘旬一齊炆,好好味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Elaine, 早上好!呢隻醃肉汁真係好方便。
      e...我都有牛肋條在家喎!可以試下韓式煮法。:)

      刪除
  3. 嘩,好JUICE 好好味咁,真係送飯一流 ^V^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 的確係架,尤其係d洋葱索哂d汁,好正呢 ~ ^o^

      刪除
  4. 小高~我老公都好like 食豬扒~我通常買有骨厚身嗰d~佢鍾意食~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,有骨又厚身o既豬扒係最正!
      小高都鐘意,如果出街吃,我通常吃骨果邊,留返哂d肉比主任吃。:P

      刪除
  5. 小高,呢支汁,我都未剪綵。因為仲有其他韓國醬汁未用完。包意大利雲吞,你煮咗未呀?
    豬扒我鍾意買新鮮帶骨嘅,同急凍嘅好唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. 意大利雲吞?sor ~ 唔係好明!
      我家醬汁已經夠多,依家用埋韓國醬汁,我個雪櫃又無位啦!XD
      認同,所以整親豬扒一定等上街市去買,新鮮連骨好好味!^^

      刪除
    2. 小高,出版社送嘅禮物有樣係意大利雲吞

      刪除
    3. 怪不得唔明啦!我無收到,好似送意粉...但我真係唔記得...連d貨放左o係邊都....XDD

      刪除
  6. 我通常會食晒D洋葱,好甜好好味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,係呀係呀!d洋葱索哂d汁又香又甜,好好味!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...