2014年10月23日 星期四

我的韓式煮意 - 韓式豆腐鮮蜆鍋


今集煮角依然是小高最愛的「蜆」呀!:D

上次以泰式香料烹調,這次換上韓國辣椒醬來煮蜆,延續 "韓風煮意"。


這個韓式風味鍋味道濃郁,辣度適中,配以鮮蜆、蔬菜同煮,

令湯入口更鮮甜,好喝得令人一碗接一碗,一定要向大家推介、推介。





















 

上街市遇上初次見面的韓國紅蜆,蜆身如手掌般大, 一斤40元不昂貴。




















↑有點失望,肉質比較"鞋",不過,這種紅蜆鮮甜味郤十足。





















加入蘭州旺菜、西芹,煮出的湯亦特別鮮甜。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


韓式豆腐鮮蜆鍋


材料:(3-4人份量)

大蜆 / 花蛤 1斤,旺菜 1棵(切段),金菇 1包(去根),豆腐 1磚(切大塊),

蒜頭 2粒(剁片),薑片 3片,洋葱 1/2個(切塊),京葱 1棵(斜切段),

西芹 2條(撕去根,切段),韓國辣椒醬 1 1/2湯匙
























調味汁料:

清雞湯 500毫升,清水 250毫升,蠔油 1湯匙



製法:

1. 大蜆浸鹽水約1小時,洗擦乾淨,瀝乾水份。

2. 將全部材料洗淨,切好,備用。

3. 燒熱鍋,下適量油以中小火將蒜片、薑片及洋葱爆至金黃。

4. 加入1 1/2湯匙韓國辣椒醬快手兜勻,下調味汁料煮滾。

5. 加入旺菜、西芹及京葱煮5分鐘;下金菇及豆腐煮至軟身。

6. 最後加入大蜆煮至開口,即成,趁熱享用。


溫馨提示:

- 辣度可按照個人喜好增加或減少。

- 若買不到旺菜(小黃牙白)可以娃娃菜取代,味道同樣清甜。


20 則留言:

  1. 你呢個煲隻色好靚呀!!!!!!當然入面既主角都超吸引, 樣樣我都鐘意食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Sylvia, 用上靚靚煲煮食真係會開心好多架!
      呢煲韓式豆腐鮮蜆鍋真係好正、好正,少少辣,多多甜,第時你都試下。:D

      刪除
  2. 我唔食得辣, 我會轉用麵豉, 應該都好好味 :)

    回覆刪除
  3. 反而我唔係最鍾意食蜆~我係鍾意D 金菇 呀!~見到佢吸哂D 汁實好好味呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架 ~ 金菇索哂D汁真係相當好味!其實食哂成煲o野都飽!XD

      刪除
  4. 這隻蜆只係得個大同甜,但肉質真係麻麻地,我曾經買嚟用白酒煮。都係細細隻夠滑同甜。我要食金菇同飲湯,正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 係呀!呢種紅蜆真係得個大字,完全唔好味!好在都叫有鮮味 ~
      最近街市有種蜆叫花蛤王(橙色d)比平時買到的花蛤會貴d,但肉質好肥美,又無沙,真係好正!

      刪除
  5. 我立即就想食呀!! yummy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 來吧 ~ Mrs Wu, 慢慢吃 ~ 小高預埋你!^o^

      刪除
  6. 隻蜆好大呀 !!!! 呢個一品鍋超豐富呢

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 謝謝喔 ~ 呢隻蜆真係好大隻,可惜唔夠細細隻果d肥美好吃,但勝味不俗!

      刪除
  7. 嘩,好有隻蜆呀~~~~ 小高呀,我都好想食呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 今次買呢隻蜆真係好大隻呀!
      可惜...肉質麻麻,好"銀",好在叫有鮮味!
      所以下次轉返用花蛤至得!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...