2014年10月21日 星期二

不吐不快


真的不吐不快......有時在想,小高是否太柔弱,抑或太好人?

易被人"蝦"!? 我不作聲,並不代表我不知情,只是一直想給予機會!



不管新舊朋友,小高一直都是以心對待,我不介意分享我的知識、

經歷,甚至一些私人事(但我認有時會太易信人)。 



半年前來了一位新同事,熟絡後,變得無所不談!


直到某一天,同事A跟我說我們的報告很相似,起初不以為意,

但我知道她(同事B)一直喜歡我的工作模式、處事手法,故此經常問取意見。


有人視自己為旁樣,甚至成為模仿對象,

聽起來是一件開心的事,但漸漸發覺不對勁......。


工作上的報告,我不介意她拿來作參考,甚至改動內容成為自己的報告,

其後在面書上發現同事B經常「搬字過字」,大感驚訝(唔係呀嘛咁都要抄),

最好笑的是同事告知我,連我打錯字她也照「搬」,這樣太明顯吧!



小高對此人感到非常失望,連基本的「尊重」也不懂!

最初仍說服自己,相信頭一、兩次是巧合,但到了第三、四、五次......

我更加相信世界上沒有這麼多的 "巧合"。



這件事讓我想起在U時的「炒襲功課事件」,

好友發現她辛苦完成的 final project 被盜用,氣得難以接受。

不知道哪位抄襲功課的同學如何取得檔案,她稍為改編內容便成了自己的功課,

實在太過份!你要知道同學為了這份功課付出了多少?熬了多少晚通宵?

說得不客氣,這是偷竊行為,不能容忍。


小高編寫網誌和食譜多年,唉......這種情況又怎會未曾遇上,

將心比心,倘若有一天你辛苦建立的文章 / 食譜在未有知會的情況下,

在別個平台看到,你會有什麼感覺?憤怒嗎?


其實「放得上網都預左有人抄」,只盼不要「抄得太過份」, 或表明出處。

28 則留言:

  1. 嘩~做嘢都抄? 咁有冇向上司反映呀? 我係怕佢抄你~之後你上司照肺搞到你有麻煩喎!~小心d 好呀小高~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,最終我無向上司反映,好希望比個機會佢,講真成日見唔想搞到面左左。
      還好,上司、同事也了解我的為人,對我來說問題不大,只係唔開心,無受到尊重。不過日後都會小心d!

      刪除
  2. 做野抄真係無得講, 因為佢可能佢真心佩服你既模式.....(雖然有點點講不過去)
    但點解面書都要抄???面書係分享自己既事, 真係難明.....呢個世界真係咩人都有啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 小高好認同你講法,雖然抄人o野都唔係好o岩,不過有時工作的o野好難說得準,咁有d報告格式我都寧願佢用返我整o既,日後方便d!但就諗都諗唔到連面書講o既o野都要抄,OMG......
      只可以講呢個世界上真係咩人都有!>< (有時遇著呢d人除左可憎仲好可怕,唔知佢o也諗o麥!)

      刪除
  3. 咁衰架,炒人野其實真係唔o岩囉.....
    btw,佢依家仲有冇面目面對你?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 可能真係我大好人,最初發現還由得佢(不過果時都好尷尬,佢又會改頭改尾,話巧合都無計),如果我早d開始制止,或者件事會好d ~
      我唔知佢點?但我明顯疏遠佢...我只會珍惜對我好的朋友。:)

      刪除
  4. ohhhh >__< 咁都有呢。。。。小高你太好人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗚嗚 ~ 其實我都覺自己太好人,所以成日被人誤會"我咩都無所謂"!><
      其實唔太過我都算,但好似愈來愈嚴重,唔去正視都唔得 ~

      刪除
  5. oh!!! 做野都抄?!! 又真係過份左......

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 我覺得有些報告借來用ok,衰在唔出聲... 改少少字變左自己o既!
      最唔明就係連面書講下食、講下感受都照抄,我真係服到五體頭地!XD

      刪除
  6. 唉...呢D 事, 總會遇上, 相信樂天O既小高, 好快就會無事.

    而且, 上司O既眼睛係雪亮O既, 佢了解你為人, 亦都熟知你O既做事態度, 佢一定分得出O既.

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 真了解小高,多謝你的安慰!
      其實舒發左出來,心情已經好好多,無放上心,只係有一刻覺得不能再忍。
      與上司、同事共事多年大家都清楚明白我o係一個怎樣的人,所以對我工作來說沒影響,只係唔明點解連講飲講食、講感受都要抄,真係得啖笑!

      刪除
  7. 有些人以為同你比較友好, 就可以唔問過你做呢啲事, 係幾令人失望, 話哂大家係同事, 都想大家可以好好相處......唔知有冇方法等佢知道, 你已經知悉了她的行徑? 如果佢知咗, 有所改善, 仲可以原諒, 唔係嘅話就只有疏遠了...

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 其實我都覺得係,以為我友好就什麼都不介意!>__<
      你亦說出重點話哂大家係同事,日後還要多接觸,我唔想大家見到面左左,但我覺得唔再舒發出來真係會好難受!
      我始終都無正面同佢反映件事和感受,仍然想比個機會佢,除了抄襲事件,其實佢份人都ok,我唔肯定佢知唔知......
      但我d正義同事偶然都會爆一兩句"你份報告咁似呀邊個邊個o既...",
      見佢尷尷尬尬應該醒水o瓜,希望她懂!知錯能改,我一定會原諒她!

      刪除
  8. 太过份,但你会問佢点解抄完一次又一次嗎?为什么佢唔可以自己做呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 或者係我太好人,初初發現時應該及早制止,不過當時都好尷尬,皆因佢有時改幾隻字又好似唔同咁,當然...比一比就會覺得好多相似的地方。
      工作上有時報告格式相似都還可接受,最難頂係連FB段分享都要抄,咁先忟 ~

      刪除
  9. 擺到好名地抄,錯都抄埋,小高要反抗啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha...咪係囉!連錯都抄......不過都好,咁樣比我知道沒錯怪人!

      刪除
  10. 最怕身邊有呢啲人... 打錯字都照抄,我會同佢講話我哋夾到錯埋一模一樣,比佢知道你發覺佢啲衰嘢 

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,係呀!搞笑到連錯都照抄,真係頂佢唔順!XD
      我有d正義同事會幫口...我估佢應該知...現在就看她有冇改善!

      刪除
  11. 嘩,工作上抄,連面書都抄,仲要錯都抄埋。會唔會太過份呀?小高,係你發威的時候啦! 畀佢知道你唔係好蝦嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ cici, 呢個世界上真係咩人都有!好似食譜咁,有人抄,唔太過我都覺得算,但我真係估唔到連o係面書度講飲講食、講感受都照抄...真係百思不得其解!難道佢真係咁迷我?(講起都心寒... >_<)
      其實我唔出聲,唔係真係代表我唔知架!只可以講若要人不知,除非己莫為......
      希望"她"真的會懂、會尊重我的感受!

      刪除
  12. 唔好唔開心,呢個世界咩人都有的,不過在工作上咁抄法都好衰,不過我都見過。以後自己小心 d !

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence, 多謝你的關心!其實講左出來真係比放o係心舒服得多 ~ 依家無唔開心了!
      其實我都睇得好開架,成日都覺得唔太過就算、算下算下...可能有d人就會覺得我咩都無所謂,因此變本加厲,所以日後都係要小心d!

      刪除
  13. 唔好唔開心啦,呢個世界咩人都有……

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,謝謝你!係...只好講呢個世界咩人都有,唯有自己小心d!
      我都算好彩,遇上的大多是好人!^^

      刪除
  14. 呢位同事真係好過份喎,懶成咁,仲要覺得呢個冇問題,應該佢以前都係有鋪抄嘢癮!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 其實再懶的同事我都見過,不過懶到要o係咁炒人o野都係第一次遇到。
      可能o係佢心目中「抄人o野」真係唔係咩大事!所以有時都唔知佢真傻定假傻....唉...

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...