2014年10月14日 星期二

我的入廚日記 - 蠔油蝦


最近每逢周日早上便出城買菜,順道往外邊或買外賣回家吃。

每次上街市,小高顯得十分雀躍,皆因逛街市的選擇比超市多,

又能夠以經濟實惠價購買優質食材(個別街市除外XD)。


難得出城小高定必購買海鮮回家烹煮,這次買了大蝦炮製 ── 蠔油蝦




















↑大蝦咬下去啖啖肉,並散發蠔油香味,相當滋味


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


蠔油蝦


材料:(2人份量)

大蝦 8隻,蒜蓉、薑蓉及葱粒 --- 各1湯匙,紅辣椒 1條(切粒)























醃料:

紹興酒及蛋白 --- 各1湯匙,胡椒粉 少許


調味料:

蠔油 2湯匙,糖 1湯匙,麻油 1茶匙


製法:

1. 蝦洗淨,用刀沿背輕劃一刀,挑去腸;加入醃料醃約20分鐘。

2. 燒熱平底鑊,下油放入蝦煎至兩邊呈金黃,盛起。

3. 熱鑊下2湯匙油,下蒜蓉及薑蓉以中小火炒香,加入已拌勻的調味料。

4. 蝦回鑊,拌勻至蝦沾上汁料,灑上葱粒和紅辣椒,快手兜勻,即成。


溫馨提示:

- 在蝦背輕劃一刀,可輕易去掉蝦腸,令蝦更入味。


18 則留言:

  1. 小高 , 有冇留番一隻咁多多俾袁太呀 , 我好想食呀~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 袁太,一隻應該唔夠喉喎!等小高留多d比你!^^

      刪除
  2. 嘩,賣相好靚呀,一定好好食^^
    小高做咩唔整多d 啊,咁小,唔夠食......^3^~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝靚媽!:) 呢個蝦好得,我自己都好鐘意 ~
      haha...皆因今次第一次整,唔敢整咁多,萬一唔好味就慘law!XD

      刪除
  3. 好味呀~~ 好耐冇買蝦食啦, 見到你的當食咗~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 謝謝喔 ~ 平時回娘家爸爸會買,但為左迎合老人家口味,我多數會用薑葱炒,所以小高都好耐無買大蝦回家煮。 :)

      刪除
  4. 好正啊, 等我下次又試試先! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. Kwan, 呢個材料簡單,但郤好好味,有空試試喔 ~ :)

      刪除
  5. 未試過用蠔油煮蝦,下次我又要試下 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence, 我都係第一次用蠔油煮蝦,好在出來的味道也不錯,如果唔好食就慘law!XD

      刪除
  6. 小高~呢個蝦好得呀!~我自己就好少煮~因為懶得剥黎食~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝黃師奶,呢個蝦大大隻,所以啖啖肉,好好味!
      haha...其實我都懶,所以買親蝦有咁大隻得咁大隻...唔駛剥得咁辛苦!XD

      刪除
  7. 小高,賣相好得,有冇留一隻畀我呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵 ~ 我知道一隻唔夠,來吧 ~ 吃多d,別要客氣!:D

      刪除
  8. 小高,蝦係芙芙愛吃的海鮮中佔好高地位,
    呢個蠔油蝦好正咁喎,唔該要兩隻呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,蝦的煮法真係好多,其實夠鮮我覺得白灼都已經好正!^^
      咔咔 ~ 多謝賞面!請慢用 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...