2014年10月10日 星期五

隔山買"煲" の 媽咪鍋


發達啦 ~ 小高 "隔山買煲",終於擁有我的第一個媽咪鍋啦!


感謝友人J義不容辭上山代敗,這款Le Creuset 限量版CP Marmite 18cm,

不僅要買滿指定金額才可以優惠價訂購,還要大排長龍兼朝早去排隊,

在只需優惠價就買到心頭好,好開心、好興奮呢 ~














  









多得友人苦等兩小時幫我代"敗"!愛c你 ~



昨天 Le Creuset 廣告一出即時引來哄動,皆因這兩款顏色Chiffon Pink + 

Coastal Blue均是大熱之選,加上推出限量版 Marmite 22cm鍋,

吸引不少LC迷對它瘋逛!(聽說鋪頭未開門已有三十多人等緊...)  

 






















我這位友人說好 "暫時" 收山不買煲,誰不知......轉眼又敗!嘩哈哈!

(唔好笑人,我都經常係咁XD) 經過一晚「傾蜜計」的結論,

小高初步鎖定目標 Round 14BB或16cm,再看當時情況而定。



女人善變的本性又來了,看見友人傳來的實物照片,

臨時臨急改買CP Marmite 18cm(雖然我夠多粉紅色,但呢款煲確實好靚)。


無啦、無啦!今個月的quoter已用完,14BB、16cm......要等......下個月!:P

14 則留言:

  1. 個煲嘅樣好靚, 難怪咁多人專登去專門店買~~ 買到心頭好真好呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 呢個媽咪鍋唔止好用,個色又靚,如果我唔係有類似size的黑底煲,都立即心動!:)

      刪除
  2. 我都好想買個Marmit, 但我比較貪心, 想買大d可以炒一斤菜!!!
    但我屋企真係無位放!!!所以呢個係最後最既quota

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 早呀!其實我都咁諗,買媽咪鍋一下細,一下要大,但大容量的果d鍋身好重呢 ~
      而且仲要搵位放,依你目前情況來看家裡只會愈來愈多o野,真係要諗諗,同埋你會請姐姐嗎?

      刪除
  3. 能擁有心頭好,真好。我已經畀人暫時禁止再買煲囉! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕啦!咁停下先 ~ 遲下再買!咔咔 ~

      刪除
    2. 你知LC啲威力啦。。。真係會頂唔順。唔畀買煲,唯有攻廚具先。XXD

      刪除
    3. keekee...明的明的!咁買住廚具先,但買廚具都好容易失控兼荷包大傷喎,睇住喔 ~

      刪除
  4. 一個月有一次quota,好快就過10月可以買埋另一款心頭好架啦 ;P

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩咔咔 ~ 係呀係呀!十月好快就過 ~ 最買不為過!XDD (被主任見到可能罵C我,又敗!)

      刪除
  5. 小高~你又買到心頭好~你中毒太深~不如你俾D 毒我啦~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,呢排太多毒,荷包好傷,真係想收手...但又...按捺不住...係咁敗,下個月SOGO感謝日又來...到時又唔知有咩毒,開始驚驚....XD

      刪除
  6. 一個月一個quota,小高長敗長有 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee...其實我呢排都少入貨,不過撞正下個月sogo感謝日,唔敗對唔住自己!XDD

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...