2014年9月5日 星期五

Miele蒸爐 の 用後小分享



用了Miele蒸爐已有一星期多,簡單分享小高的用後感。

這陣子幾乎日日開爐,不是蒸煮就是用來翻熱食物,非常方便!

雖然Miele蒸爐售價昂貴,但小高深信物有所值的!:D



德國製造的Miele蒸爐利用100%純蒸氣加熱或煮熟食物,

因此無論時間或效果均與明火蒸煮無異,既能保留食物的原味及養分 ,

又可同步烹調三道菜,且味道不會混雜。





















↑愈來愈覺得Miele蒸爐好用又方便,正如傳聞所說它是"神級蒸爐"!

  
蒸爐功能看似單一,其實不止的......同時具備蒸、燉、燜、

煮飯、發酵、消毒、解凍、翻熱等功能。
 

且設計時尚摩登,置於客廳,一點也不失禮。

顯示屏上只要幾個按鈕,用作調較溫度和時間,操作簡單,

每次使用後倒去水箱的水和用毛巾抹乾,定時使用除垢丸清潔便可。



以下的有營菜式全是蒸爐出品。

























↑收到送貨電話確定後,小高按捺不住興奮立即去買菜,準備全蒸宴!哈哈 ~































↑看看小高的蒸的滑蛋有多滑?


























↑小高最愛的豉汁蒸蜆,百吃不厭!^o^

























↑蝦滑蒸豆腐,蝦滑爽口彈牙,豆腐滑嫩好味,也是小高的最愛。




















↑ 早兩日用蒸爐來燉肉汁,我和主任覺得好amazing,三小時不用加水,正 ~



小高廚房平日多數是「一蒸一炒」,有了蒸爐,

加上操作簡單方便,相信日後會有更多健康有營的蒸煮菜式。

28 則留言:

  1. 真係好好用㗎 :) 零油煙廚房 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,係呀係呀!有時簡直唔駛開爐,一次過用哂蒸爐煮食,方便又零油煙!^^

      刪除
  2. 入手MIELE! 小高廚房愈來愈豐富呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. bubibu, 嘻嘻 ~ 家下愈買愈多廚具,就快買到無位放la!
      不過...正所謂「工慾善其事,必先利其器」,有了好幫手,下廚就更加得心應手。:)

      刪除
  3. 嘩,引 c 人,真係好方便,我一早已經好想買,睇完你呢編blog 就更更更想買啊,不過廚房冇位啊......小高,小咁多 "架餐" ,其實點放晒架? 我真係要學下喔.....><"

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, Miele蒸爐真係好方便易用,而且唔算好大部,放o係客廳都ok!
      不過你家多小朋友,小高就唔建議你放佢o係廳,始終都危險。
      wakaka...大件果d已經佔據客廳,烘焙果d有d要擺到入書房,整糖皮果d仲誇入埋箱......XD

      刪除
  4. 方便成咁,真係好吸引!
    我想問下個肉汁唔加水就會有汁飲?同埋如果我無呢個蒸爐,用普通煲開火都ok 嗎?同埋你係落d 咩肉燉呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, Miele蒸爐真係好好用,家下成日都用。
      其實人多的家庭就更加適合,同一時間可以出幾道菜。
      燉肉汁唔難架,只係花時間燉,等我遲下有時間出個食譜給你參考。
      瘦肉切碎/片(愈瘦愈好),o係燉盅度放上一隻碗,旁邊擺豬肉(如上圖),將燉盅放o係一個大煲裡頭(底放上毛巾/竹墊),加水至燉盅1/3的水位,燉2.5-3小時便可!:)

      刪除
  5. 呢個爐好貴, 不過真係一分錢一分貨, 個個blogger用過都讚好~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 其實Miele蒸爐真係賣得好貴(我都有d肉赤),起初honey都唔明白點解一部家電要賣得咁貴,不過全德國製造,有信心保證,而且真係好好用,所以我更認同一分錢一分貨。

      刪除
  6. 蒸水蛋好靚啊, 要用幾多分鐘啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你!我呢個水蛋蒸左9分鐘!:)

      刪除
  7. 好羨慕呀!!!我都好想買呀...不過, 仲未拎到approval .....>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, Miele蒸爐真係好用,我都無諗到咁快就買...
      不過買了絕不後悔,皆因真係好正 ~
      um...每天在他身邊ee鵝鵝,或者有幫助!XD

      刪除
    2. 暫時廚房無位擺呀...要等下一次搬屋有個大d 廚房先可以考慮

      刪除
    3. RonRon, 早呀!話唔定好快又搬大屋!^^

      刪除
  8. 嘩~個蛋真係好滑喎!~~
    睇黎小高好LIKE 呢款新玩具~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶, 多謝你呀!^^
      keekee...真係愈用愈鐘意,方便易用。

      刪除
  9. 小高,我feel到你愈來愈愛Miele。見到你依幾日係咁蒸、蒸、蒸就知啦! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCI, haha......係呀係呀!愈用愈鐘意,重點係簡單易用,連主任都話易用... :D

      刪除
    2. 小高,咁要繼續蒸多啲美食

      刪除
  10. 呢個蒸爐實在物有所值!希望他朝有日都可以進駐我個廚房啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 你說得對!:D 絕對係物有所值,愈用愈覺得好方便 ~
      嘻 ~ 你愛煮食又愛健康,相信有一天它會進駐你家廚房!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...