2014年9月23日 星期二

是日甜湯:滋潤雪梨茶


秋意漸濃,天氣乾燥,容易引起咳嗽、喉嚨乾澀、皮膚痕癢。

這種天氣,小高愛煲滋潤湯水的同時,也愛煲雪梨茶來滋潤一番。






















小高喜歡以南棗、紅棗、雪耳以及雪梨等材料,炮製自家滋潤湯水。 





















南棗具有補血、養肝、補脾養胃的效用。

雪耳,能治咳嗽、生津滋養、滋陰潤肺、滋潤皮膚之效用。

紅棗和南棗一樣有歸脾胃經,有補中益氣、養血安神的功能。


蘋果性溫能和胃化濕。至於雪梨,就有潤燥生津,清熱潤肺、

止咳生津的效用,絕對是秋冬炮製滋潤湯水的好材料。


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


滋潤雪梨茶


材料:

雪梨 3個,蘋果 2個,甘筍 1/2條,雪耳 1朵,南北杏 1湯匙,

南棗 4-6粒,蜜棗 2粒,清水 8杯,冰糖 適量






















製法:

1. 南北杏、南棗和蜜棗用水略浸;備用。

2. 甘筍去皮,切細塊。雪耳浸軟,剪掉硬身部分,切大塊。

3. 雪梨和蘋果去皮,切開,去芯;洗淨所有材料。

4. 燒滾水,放入所有材料(我用LC鍋26cm),以大火煲滾。

5. 蓋上鍋蓋轉用慢火煲約45分鐘,熄火;焗約20-30分鐘。

6. 下適量冰糖調味,即成。


溫馨提示:

- 雪梨和蘋果必須去芯,否則烹調後會變酸。

- 不妨煲多些,喝剩的可存放雪櫃,
冷熱品嘗皆宜

- 如改用其他鍋子清水份量可增加多一點,轉慢火後煲約1.5小時,便可。




※ 相關分享 ※

食譜 ● 蘋果雪梨茶

24 則留言:

  1. 最近天氣開始乾燥 , 我會加埋紅棗一齊煲 , 不過小高的雪梨茶好吸引 , 袁太要order兩大碗呢 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Elaine, 無問題!多謝你咁賞面 ^^ !
      早兩日起身已經感到喉嚨不適,拿拿臨回家煲返d雪梨茶滋潤返。
      小高以前都鐘意落紅棗去煲,但中醫師話紅棗對我來說較燥,所以我轉用了南棗,這樣可中和一下,而且南棗補而不燥。:)

      刪除
  2. 好味啊,見到都想飲,主任真幸福 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Sammi, 呢排真係乾左好多,要飲返多d滋潤湯水。

      刪除
  3. 小高
    我昨天也做了 不過不是甜湯 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是甜湯我都鐘意,小高已經諗到一定好好味!好滋潤的!:)

      刪除
  4. 小高,cici 琴晚落妝洗面之後,感到面有少少"mon"緊。真係開始勤護膚,勤滋潤

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi 係呀係呀!身體最誠實...有咩唔妥立即show出來...我就feel到喉嚨乾乾地,所以要快d煲來飲滋潤返!
      um...家下人愈大,真係唔可以懶!:P

      刪除
  5. 秋天真係要潤一潤, 我遲D都會煲. :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀...昨晚望溫度計濕度跌到39,好乾呢 ~
      真係要煲多幾次滋潤下!^^

      刪除
  6. 多謝小高!依排成日觉得喉嚨乾,要潤下先,你依個湯,啱晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 不用客氣呢 ~ o岩飲就好啦!^^
      其實咁多材料都夠哂甜,唔落糖可以比一仔當水飲。

      刪除
  7. 小高,午安呀,
    真係見到都覺得滋潤呀,芙芙又要飲~
    近來有啲秋風起啦,真係期待再涼多啲,
    但又怕感冒喎,轉天氣小高要保重身體呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙,午安呀!:)
      我昨晚又煲啦 ~ 只落少許冰糖提味,所以依家當水飲!
      呢排真係乾左好多,早晚也涼了!一轉天氣都真係要小心,呢排都多人病。
      謝謝芙芙的關心,收到!你都要保重,小心身子。:D

      刪除
  8. 雪梨茶好正呀!!!!!!
    開始轉天氣~~大家都要小心保重身體呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 謝謝你!知道,你都小心喔 ~
      有時間都煲來滋潤一下!:)

      刪除
  9. 小高,我因健康問題,都係以你上述的材料來煲湯飲。 多得你提點,我下次會放埋紅羅蔔!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 其實有埋紅羅蔔都夠甜可以唔駛落冰糖,仲健康d!希望你鐘意!:)

      刪除
  10. 呢個好潤呀!~就黎入秋~係時候多D煲呢估湯水飲呀潤下呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,今日天氣清涼左好多,真係要飲多d滋潤湯水來潤一潤!:D

      刪除
  11. 入秋後啱曬!爸爸好熱氣,我都試下煲先^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. o岩飲就好啦!入秋好乾,真係要滋潤下!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...