2014年8月13日 星期三

既驚且喜,生日嚇到飛起.....


剛過去的星期六是小高的牛一,又老一年!:P



完全沒想過主任給我生日驚喜,這一次更令小高既驚且喜,

十分感動,感謝老公為我悉心安排的一切。









































這陣子我倆一起放假,今年沒外遊,便四出「搵好o野食」!^^

 

周五晚,各自有約,我和好友在銅鑼灣晚飯,因九時多仍有人等位,

只好結帳騰出位子。主任在佐敦和舊同事晚飯,理應比我遲回家,

所以不等他,發了信息便乘車回去。


 

熟悉小高的朋友都知我不是住在高樓大廈那類型的房屋,

打開大閘大概可掌握屋內情況(例如有冇開冷氣、開燈等),

到達家門前,發現冷氣開了,正當我猶豫是否出門前忘了關上之際?


突然,從潻黑一片的屋裡傳來"澎"一聲,嚇得我不知如何是好!

 

「不是這麼倒楣嗎?」「難道有賊入屋?」「還是我聽錯?」愈想愈驚......

害得我,一直呆在家門前,
不敢開門進內。(真係幾驚架...)



曾想過主任會否已回來?郤從沒想到,是他設的局,哈哈 ~  

















































毫不容易儲夠勇氣才有膽量開門 =.=",

發現一個點有蠟蠋的蛋糕,那一刻,小高仍是傻呼呼的,

大概知道不是有賊入屋,鬆口氣吧!(夠哂驚喜呢 ~ )





























↑主任為我悉心挑選的無花果芝士凍餅,非常好吃!


早前逛超市時,已想買鮮無花果回家品嚐,但是一想到幾天不在家吃飯,

避免浪費才沒有買,沒想到和他心有靈犀,這蛋糕正合我心意!



多謝鬼馬主任,為了給小高一個大驚喜,原來他爽約了!(真抱歉!)

小高不需要什麼慶祝活動,只要家人和朋友們都活得健康幸福,便已足夠!

 


























在此感謝家人朋友的心意,為小高送上窩心的生日祝福,

也非常感謝主任為我安排的一切,祝願大家都健康快樂!:D






















32 則留言:

  1. 生日快樂呀小高,祝你愈來愈後生,主任愈來愈錫你,嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. Mrs Wu, 多多多謝你 >3< ~
      YO ~ 照單全收,謝謝祝福!

      刪除
  2. 主任好有心思,生日快樂 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence, 謝謝你呀!^o^
      主任的心思都係一時時,但今次真係好抵讚 ~

      刪除
  3. 很有驚喜的生日, 很甜蜜呀~~ 遲來的生日快樂~~

    回覆刪除
  4. 主任真係好鬼馬, 失驚無神比驚喜你, 我知小高有主任陪, 點樣既生日都一定快樂!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, 早上好!多謝你!係呀係呀!真係無諗過,當時其實好驚......仲係度諗好唔好等埋主任返來先入屋!haha
      對,有他已足夠,天天都很快樂!^^

      刪除
  5. 好有驚喜又有心思的生日, 我知道小高一定甜在心頭, 只要主任一直在你身邊, 已經係你最大份生日禮物

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 多謝你!嘻嘻 ^^ !無錯,有他在,一切也變得很美好!^o^

      刪除
  6. 小高生日快樂!結婚幾年主任仲咁有心咁鬼馬好難得!祝你地日日都咁sweet呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,謝謝你呀!>3
      真係估佢唔到,呢個驚喜仲嚇到小高差點唔敢入屋 haha...
      好開心他願意為我花心思!:)

      刪除
  7. 主任好有心思呢 !!! sweet 爆^^ 祝小高生日快樂 天天幸福快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. Katie, 謝謝你!所有祝福照單全收,多謝多謝 >3

      刪除
  8. 補祝小高生日快樂, 主任幾時都咁sweet

    回覆刪除
    回覆
    1. Yoko, 多謝你為小高送上祝福!>3<
      哈 ~ 唔好讚壞佢,佢都係一時時o乍 ~

      刪除
  9. 遲來的生日快樂 :) 祝你心想事成,幸福快樂 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,謝謝你,有了你和大家的祝福,小高一定會更幸福!^^

      刪除
  10. Happy BIrthday!! 祝你天天開心, 日日都咁sweet!! 主任真係鬼馬又細心.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 早呀!謝謝你 >3!哈 ~ 真係無諗到有生日驚喜,好開心呢 ~

      刪除
  11. 既特別又驚喜的生日!!!
    祝小高生日快樂~身體健康!!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 多謝你!>3
      呢個驚喜真係驚嚇,嚇到小高差d唔敢返屋企!XD

      刪除
  12. 小高, Happy Birthday!!!祝你青春常駐, 日日都咁Happy!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. RonRon, 謝謝你,YEAH ~ 好呀好呀!一個人開心健康先係最緊要!>3

      刪除
  13. 小高生日快樂,身體健康,幸福快樂 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 謝謝你呀!>3
      大家都要健康幸福!^^

      刪除
  14. belated happy birthday ! 小高,祝你笑口常開,幸福快樂^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 好耐無見你啦!一切都好嗎?
      多謝你為小高送上祝福 sweet sweet呢 ~ >3

      刪除
  15. 八月之星~!小高~生日快樂~身體健康~日日開心呀!~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,些些你呀!健康同開心對我來說真係好重要,多謝多謝 ~ >3<

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...