2014年8月5日 星期二

我的入廚日記 - 海鮮茶碗蒸


災難連連,人生無常,一次又一次提醒著我們珍惜擁有。

天佑各人,願罹難者早日安息,願傷者早日康復。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


最近小高心思思想買Miele蒸爐,皆因我和主任都愛吃蒸餸,

簡單得來健康又美味,更可節省下廚時間。

但是......一部座枱式的Miele蒸爐售價$12xxx,相當昂貴,

不能想要就要,必須慎重考慮。


蒸煮的菜式具多元化,就以雞蛋為例,己可變化為蒸水蛋、

肉碎蒸蛋、蟹肉蒸蛋等,這次跟大家分享食譜 ── 海鮮茶碗蒸

























 

蝦仁、蜆肉、蟹柳都是家裡雪櫃中常備的百搭配菜,

只需花點心思,即使是平凡的材料也可變成席上佳餚。


























* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


海鮮茶碗蒸


材料:(2人份量)

雞蛋 2隻,雞湯 3/4杯(約188ml),冬菇 1朵,

蝦仁及蜆肉 --- 各4隻,蟹柳 1條, 蒸魚豉油 少許 


























製法:

1. 將所有材料洗淨,冬菇用水浸軟,去蒂,切開一半。

2. 將蝦仁及蜆肉放入滾水中略灼,擦乾水份,備用,蟹柳斜切成一半。

3. 雞蛋放入大碗中打勻,加入清雞湯調勻。預備兩個小盅 / 小茶杯。

4. 平均鋪放冬菇、蝦仁、蜆肉及蟹柳(蝦仁留起2隻遲些放)。

5. 注入蛋液(想口感更嫩滑可用篩子過濾),蓋上盅蓋或包上鍚紙。

6. 隔水以大火蒸約6分鐘至八成熟,取出。

7. 將蝦仁鋪放在蛋面上,再蒸約2分鐘至熟,淋上豉油(可刪去),即成。


溫馨提示:

- 雞蛋拌勻後,靜置5分鐘待泡沫消散後再蒸,可使雞蛋更嫩滑。

- 打蛋時,盡量不打出泡沫,蒸出的蛋才會美觀。

- 材料方面可選用其他海鮮,如帶子、蟹肉、魚柳來配搭。

 

12 則留言:

  1. 你嘅自制能力都幾高, 唔會想買就買 :) 叻女 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 班太,真係誇讚了,哈哈 ~ 你未見到發癲的情況,我呢 ~ 一下唔買,一買就買到上倉咁,早幾日先執完屋,執到兩大膠盒的碗碟,大多是全新,從未開封,已經被我打入冷宮,所以依家買嘢都係認真諗諗先!

      刪除
  2. 嘩! Miele蒸爐太貴啦! 真係要考慮清楚先好買呀! 唔係用兩用便打入冷宮。
    呢個好似日本蒸蛋呀!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 你講得o岩,之前買左個兩層高的電蒸籠,用左一排又無用,所以買miele前真係要三思!
      多謝你,似呀似呀!^^

      刪除
  3. 小高,我都有呢個小盅丫,要試試整先~~~
    Miele真係好吸引,但太貴了!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 早呀!係囉!Miele真係好吸引,奈何實在太貴,真係要諗清楚先!
      快d整啦!希望你鐘意!:D

      刪除
  4. 小高,有些玩具真係唔可以話買就買,真係要考慮清楚。你依幾句真係一言驚醒我 (你都知我都有新玩具想買啦)

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 講起廚具,其實真係有好多o野想買...但買左後要找地方安置先煩人!

      刪除
  5. 哈~小高~你個廚房真係勁~~仲有位放Miele蒸爐~!!!我個廚房已經冇位~!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩咔咔,查實我果廚房早就爆,有d廚具要放o係客廳,如果買Miele蒸爐我諗都係放廳多!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...