2014年7月5日 星期六

Young Living ‧ 健康之路


一年前,經好友夫婦介紹下認識Young Living(下稱: YL)品牌,

加上好友KoPo的用後分享,漸對YL的精油、補充品的產品感興趣。






















主任服用YL的supplements已九個多月,精神比以前好。

一直由好友代買,在她的協助下,昨天成功登記做會員,以後便不用麻煩她了。



























人大了,對健康的意識日益提高,我倆比以前更注重身體。


說實話,以前我對精油治療法半信半疑,直到某一次,

也是我人生第一次「出風癩」>.<,痕癢難耐,徹夜難眠,

在她引導下即時服用精油及補充品,幸運地,翌日風癩便完全消退。






















↑自此之後,我家的精油便愈買愈多了。



這瓶富營養的枸杞飲料「寧夏紅」,具滋補養血及強身健體之效。

之前只得主任一個人飲用,從今天起小高也會每朝空肚加入暖水服用,

希望不會像之前......「飲飲o下又停o下」:P。
































說到底,要強健體魄,還需配合適量運動,唉......

自婚後說修身也說了很久很久,有段時間試過「的起心肝」晚飯後出外散步,

但不久之後,便有各式各樣的藉口讓自己懶下去......XD!

15 則留言:

  1. 哎呀,冇做開運動,好難會持續keep 住做架....>m< 小高,我明你啊......

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉...係...做開果排唔覺辛苦,慣左就ok!但問題係一停就出事 >< !

      刪除
  2. 我家下都有迫下自己做運動...咁緊係唔係好勁嗰d運動啦~食完飯行下公園~得閒去游水咁囉~~好過乜都唔郁叫做~哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早呀黃師奶,其實游水真係好好的運動,夠全面,可惜小高唔識游水!><

      刪除
  3. 小高,人大咗自然更注意健康。個支枸杞紅,味道係點架?

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 對,的確人大左就比以前更加注重身體,家下一次唔舒服都拖好耐,體會到病了真係好慘。
      枸杞紅個味呢 ~ 有點酸,但非常易入口,我依家已經飲左一星期,其實我都唔肯定係咪飲左佢,我覺得去廁所好左!

      刪除
    2. 我等候你嘅飲用效用report. 嘻嘻

      刪除
    3. Sure ~ 我們已ko左一支,其實飲左覺得人也精神左!

      刪除
  4. 我出風癩飲蜜糖就無事,不過我估人人情況唔同。

    回覆刪除
    回覆
    1. Florence, 早呀!oh...係...差點想講下次試下飲蜜糖,但真係大吉利是,希望唔好再有下次,上次的經歷太痛苦了!><

      刪除
  5. 我想問可否用來按摩 ? 大約幾錢枝

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以呀!視乎邊一款香油,100ml大約二百多元。

      刪除
    2. Sorry 我說錯係二百多約15ml。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...