2014年7月17日 星期四

○ ○ ○ 二人晚餐 ● ● ● @咖啡弄


2014年07月15日(二) ~

在台灣極具人氣的《咖啡弄》進軍香港已有一段時間,

到今日門外經常出現長長的人龍,早個月前好像在尖沙咀開分店,

聽說面積比銅鑼灣店大,輪候時間應該會縮短吧!


我倆只在台灣吃過,印象不錯,決定回到香港再會咖啡弄!

























在香港開業超過一年,依然大排長龍,好幾次因等得太耐放棄, 

這夜苦等一小時終於成功入座(4:45開始排)!YEAH ~



咖啡弄的佈置和食物大致跟台灣是一樣,主打鬆餅、咖啡、

冰鮮果茶外,還有限定供應的"北極蝦吐司佐茴香葉"。































↑用上新鮮全麥麵包鋪上滿滿的蝦仁,蝦肉爽 ,醬汁惹味,

滴上檸檬汁,香氣四溢。


在台灣喝過冰鮮果茶(可選熱),濃濃的果香,帶點酸甜,特別醒胃。


不過,當小高第二次再試,便愛上蜂蜜生薑茶(熱)。





















 


↑薑味濃郁,並帶有清新的蜂蜜甜味,我至Like!  


至於主任,點了OREO碎片冰沙和總匯三明治。






























↑主任說比預期中好喝,味道香濃,且真材實料,感覺不似在吃冰。 


總匯三明治份量足夠兩個人享用,配點沙律菜和薄片。


















 

好吃就好吃,但不及BBQ豬排三明治出色。


來咖啡弄用餐不可錯過即叫即製,新鮮鬆脆的「鬆餅」,在台灣吃過草莓味,

這次由主任決定,選了鮮果冰淇淋鬆餅(比我揀實會揀返草莓味)。

























↑熱哄哄鬆餅配微酸的熱情果醬,伴鮮果同吃,加倍滋味,

唯一要扣分的是生果太冰了,難以入口。


 
服務方面,職員細心,有禮,主動加水、換碟、遞上餐巾等,

小高猜想有部份員工來自台灣,聽得出是台式普通話」!


《咖啡弄》的生意太好了,故拿了號碼籌約45分鐘至1小時內回去看看,

否則過了號碼便需要重新排隊,一般輪候時間為1-1.5小時

另限制用餐時間為九十分鐘,每人最抵消費一杯飲料。 
 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
咖啡弄 Coffee Alley:

add: 銅鑼灣邊寧頓街9-11號登龍閣1樓B1-B3室   tel: 2493 3033
消費:$305


16 則留言:

  1. 回覆
    1. Katie, 值得一試!不過...要預左等位!:)

      刪除
  2. 我見人食,真係好吸引,好想食呀,但是真係要等太耐啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Yoko, 係囉!都開左成年,到家下仲係好多人等位,果日我o也4:45攞票,主任都問我駛唔駛咁早,我話,o岩架啦!攞定都差唔不多食晚飯!haha...

      刪除
  3. 我都好想去,但湊住dan dan 好難等位,下次試下下午茶時間,唔知會不會少人D呢?見到你影D相好吸引(☆_☆)

    回覆刪除
    回覆
    1. Sarah, 好明白呢 ~ 我hone見咁多人差點都唔願排,好想附近有誠品,就叫佢上去睇下書先,轉頭再返去。
      如果你湊住dan dan就更加難,希望遲下再開多幾間,有左分店應該無咁多人。
      下午茶?我諗都多人,有一次(一個月前)我一點半去到諗住排得來都2點幾,點知去到個籌好似無咩點郁到,相差30張枱,立即閃,咁等法...睇怕最快都要4點先有得先!加上放暑假,下午時段更旺場!

      刪除
  4. 呢間好多人食過都話唔錯, 有機會都想去食呀~~ 那個oreo碎片冰沙似乎好飲噃~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 呢間真係唔錯,飲品又多選擇,如果去試預早少少去取籌,再o係附近逛陣先,咁樣等,時間會好用d!^^

      刪除
  5. 小高~我喺台灣食過幾次~well..我成日都去台灣架...台灣fans!~
    反而香港就未試過~因為太多人~!

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah ~ give me 555555555555555555555555 ~ 我也是台灣big fans,差點今個暑假又想出發!咔咔 ~
      香港咖啡弄實在太多人,我諗再次幫襯應該都係台灣多!

      刪除
  6. 睇見都好想食呀!!!!好似好正呀~
    之前去尖沙咀果間排隊, 排左45分鐘都未有位,
    8:00pm就話last order, 結果食唔到喔~~
    唯有下次去台灣食慢慢嘆~~哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 早呀!聽聞TST果間已經比CWB大好多,等排情況都咁誇呀?
      所以保守估計每次等至少45分鐘至一粒鐘,仲要睇咩時間去排!><
      咔咔,雖然台灣都有限制用餐時間,但分店多好多,唔駛排咁耐。

      刪除
  7. 睇見都流口水! 下次回香一定要試!希望平日去會少人D.

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 下次回來記得攞左票先,然而再o係附近逛逛。我諗閒日又過左暑假應該好好多。^^

      刪除
  8. 我呢兩次去咖啡弄都係等左30mins左右, 不過尖沙咀店係要係街邊等, 冇得攞票.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 你去開cbw定tst果間?排半個鐘又唔耐喎!
      如果無得攞票要o係街邊排,仲要咁熱真係好耐頂......

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...