2014年7月16日 星期三

清潔家居好幫手之"微力達孖寶"


最近小高又多了新法寶,助我輕鬆清潔家居。

Yo ~ 它們分別是微力達的"除塵寶"和"旋風桶地拖"。




















出城逛一轉,即滿載而歸,本想買濾水器,郤買了清潔用品。

前者"除塵寶"是主任的心頭好,看過示範,價錢合理便成交。
 


















↑heehee...幫它起了名字叫「小皮球」,可愛嗎? 


而小高呢 ~ 一直對"旋風桶地拖"深感興趣,

有了它日後可用腳代手,不用彎下腰扭乾地拖了!




















有了微力達孖寶座陣,大大提升小高對做家務的興趣,哈哈 ~

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘉路,早!好用呀!小皮球識得捐窿捐罅真係好幫到手!至於旋風桶地拖,我最like,可以好輕鬆扭到地拖得好乾好乾,又不用彎下腰,真係幾好!去永安、sogo應該有得睇示範。

      刪除
  2. 回覆
    1. CiCi, 咔咔,呢個你又o岩?
      講真旋風桶地拖真係好好用,令地拖扭得好乾好乾!

      刪除
  3. 下次我比張除塵同清潔紙你試下 :-D

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻,我Honey都話不如剪d除塵紙放o係小皮球身上試試,唔知work唔work呢!:P

      刪除
  4. 我見有jm 話旋風桶地拖好用~我未用過~又驚買咗唔啱又浪費~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶講過小秘密比你知,我以前唔係成日拖地,皆因我拖開地就會來回拖幾次,又過水,至少彎腰十次八次,仲要未必扭得乾,所以有左旋風桶地拖我勤力左,哈哈 ~ 諗得過!:D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...