2014年6月15日 星期日

Happy PaPa's Day! :D




















用上糖膏製成的「Happy Family」,睇得食得又擺得,

祝各位爸爸 "父親節快樂"! \^o^/  

30 則留言:

  1. Happy Day with your family!! 糖膏製成品好得意呢!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 謝謝祝福和讚賞!大家每天都要開心 yeah ~
      其實第一次整人物造型真係麻麻地...尤其要做出兩邊都一樣真係好難,真係要練習多d至得。
      係呢 ~ 上次遊BKK情況OK嗎?有冇影響行程?最緊要平安回來就OK!:)

      刪除
  2. 回覆
    1. Katie, YEAH ~ 爸爸節快樂!你幾好嗎?回HK未?:D

      刪除
  3. Happy Father's Day to you!
    I am back to writing yahoo blog.

    回覆刪除
    回覆
    1. 茶茶,Happy Father's Day! 歡迎你 ~
      但我最近好忙也少上網呢 ~

      刪除
  4. 父親節快樂^^
    整得好靚呀,點捨得食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 爸爸節快樂!近來好嗎?^^
      謝謝讚賞,其實都係整得麻麻地,仍需努力!

      刪除
  5. 小高~整得好靚呀!!!~你有冇整埋喺cake 到? 我唸你爸爸收到一定好開心呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,謝謝讚賞!近來幾好嗎?太忙,未有時間探你喔 ~
      但小高爸都係傳統d,鐘意食包多!hee...

      刪除
  6. 好靚呀,係啊,小高,你咁有天份,可以學埋紙黏土呢 ^^
    happy papa day ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi靚媽, 謝謝你的讚賞!>3
      我整得麻麻地,尤其要左右一樣真係好難,真係要練習多d!
      查實我都有咁諗去學紙黏土,因為學整紙黏土平過學整糖膏人物,咔咔!:D

      刪除
  7. 小高整得好靚呀,你好俾心機呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子,謝謝你!多謝讚賞 ~
      都整左好耐啦 ~ 查實我整得麻麻地,仍需努力練習!^^

      刪除
  8. 好可愛呀! 我就唔捨得食,當擺設就好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 謝謝喔 ~ 近來好忙,少去探你,一切安好?:)
      heehee...我依家入左去透明盒內當擺設!^^

      刪除
  9. 好可愛的製品呀~~ 如果有爸爸收到一定好心甜~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 謝謝喔 ~ 一家好溫馨,不過我整得麻麻地靚,仍需努力!^^

      刪除
  10. 厲害阿小高,見到都唔捨得食呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. DanDan靚媽,太誇獎了,仍需努力呢 ~ 不過好多謝你的讚賞!>3
      家下我放左Happy family 入去透明盒度當擺設!^^

      刪除
  11. 又來探小高了!你真係好叻!整乜都掂!

    回覆刪除
    回覆
    1. Carley, 你近來都好嗎?我呢排好懶呢 ~
      謝謝你,實在太誇獎了!^^

      刪除
  12. 回覆
    1. hihi Vicki, 我呢排好懶都少左去探你,你幾好嗎?
      謝謝讚賞,仍需努力!:D

      刪除
  13. 回覆
    1. RonRon, 比你發現左我偷懶添!:P
      懶開真係會上癮 >< !

      刪除
  14. 小高, cici真係佩服你嘅心機, 真係整得好靚, 亦激讚小高好有天份

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 誇獎了,多多多多多謝你!>3<

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...