2014年5月19日 星期一

我的入廚日記 - 肉碎蒸水蛋


晚了下班趕到街市 / 超市,選擇已不多,倒不如回家蒸水蛋,

簡單得來也是小高喜歡做的家常菜,有時候還會加入肉碎、鹹蛋來蒸,

一樣可以蒸得滑一滑,使菜式口味變化更多。




同時,可放入電飯煲內與米一同煮熟,方便省時。


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


肉碎蒸水蛋



材料:(二人份量)

免治豬肉 230克,雞蛋 3個,開水 50毫升,鹽 1/2茶匙






















製法:

1. 將雞蛋拂打,加入其他材料混合,拌勻,倒入深碟上。

2. 隔水蒸約10-12分鐘,淋上少許豉油(按喜好),即成。


16 則留言:

  1. 小高~~你呢個餸我媽以前成日煮架~呢個好好送飯~~~我都好鍾意食呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃師奶,小高媽都係,呢個餸快靚正又好送飯!

      刪除
  2. 呢個我都鐘意呀,好好食,而且好送飯^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,尤其o岩我o也下班回家做飯的煮婦!^o^

      刪除
  3. 回覆
    1. Annie, 小高沒特別醃!應該話由細到大都無試過醃左先蒸,但味道好ok架!:D

      刪除
  4. 小高,早兩日lunch突然想食蒸蛋,就嗌咗肉碎蒸蛋lunch box,真係好送飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對對對,好佐飯,好好味!^^
      今日吃什麼呢?

      刪除
  5. 呢味我都好鍾意食,有營養又易煮!Good !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi May Yu, 你幾好嗎?對呀!重點係有營養又易煮,由細細個已經好鐘意食啦!^o^

      刪除
  6. 蒸水蛋真係可以有好多變化, 好味又有營~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 你說得對,就算無咩菜買,至少家裡雪櫃有幾隻蛋可以用來做菜!:D

      刪除
  7. 我都愛煮呢個, 但食完之後個碟會好難洗,因為d 蛋會沾住响個碟到,你有無呢個問題呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不好意思,我現在才留意到你的message,你提到情況,我也有遇到,通常浸幾個鐘,或過夜就會易洗d。^^

      刪除
  8. 我們今晚弄鹹蛋蒸豬肉!

    回覆刪除
    回覆
    1. HiHi, 正喎!我老爺都鐘意加鹹蛋蒸豬肉,真係香好多!:)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...