2014年5月12日 星期一

暴雨侵襲


昨晚凌晨一場豪雨,我家差點淹沒(其實都已經浸濕左=_="),

連夜排水......非常狼狽!忙著清理時,兩度差點滑倒,嚇得我魂飛魄散。 



睡了兩、三個小時,以為雨過天晴,豈料停電.......

並非「跳制咁簡單」,左鄰右里情況一樣(大鑊)。


答謝電燈公司迅速派人來維修,經過一輪檢查後,仍無法恢復供電,

可能需要更長時間,今云真頭痕,來不及點算浸毀情況,

現在又煩多一樣,冰箱的東西也要報銷了!><



雨水一年比一年多,狂風雷暴一年比一年厲害,真的很可怕!



16 則留言:

  1. 小高, 好似琴晚嗰場大雨, 你住嗰區係重災區(雨水最多)....你同主任冇事嗎? 今次大雨令你損失慘重, OMG~~~~ 希望怕D修理好啦~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, 有心!我倆無大礙,只係拖著極疲倦身軀上班!
      11點幾師傅搶修後,暫時"博"左臨時電,叫做有返電,我無開過雪櫃相信挨到,希望盡快搞返掂啦!

      刪除
    2. 知道雪櫃啲嘢冇損耗,替你開心

      刪除
    3. 謝謝你,今芸真係好好彩!^^

      刪除
  2. 尋晚真係好大雨~好彩我住得高~~冇水浸問題~如果我家水浸~我一定發DIN 都似~

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾晚呢場雨真係落得太厲害 ~ 好在honey半夜醒來發現,d水入哂屋就煩...
      但如果得我一個在家真大件事了!=.=

      刪除
  3. 幸好雪櫃食物也保得住. 如果唔係又要執多樣, 今晚就唔好煮, 休息休息.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 真係有驚無險,好在o係幾個小時後有返電,中途無開過雪櫃,裡頭的東西先保得住!小高家有兩個雪櫃,如果兩個雪櫃都無電真係損失慘重!><

      刪除
  4. 希望你屋企可以盡快整番好~~ 錢財身外物, 最緊要個人冇事呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 有心 ~ 呢幾日仲好濕,就算清理左d水都好似好濕咁...煩!
      對,錢財身外物,最緊要人平安!

      刪除
  5. 回覆
    1. 嘉路,其實Honey已好勤力清理後園,不過,在滂沱大雨下,雨水夾雜沙石、樹葉...又一下子落得咁勁,d水退唔切... >< ,好在及時發現,減少損失!

      刪除
  6. 最緊要小高人冇事嘛!!!
    不過嗰場大雨真係好勁~我地返屋企個路都好驚險!!><

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 有心!對,最緊要真係人無事!
      好在呢兩晚無落得咁勁,一落雨就狼狽,o係街道上真係靈舍驚險。

      刪除
  7. 噢,好驚險呀,希望快D 攪掂啦 ~~
    "冰箱的東西也要報銷了",哎呀...聽到都心痛,唉......

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 有心!真係好好彩,如果唔o係主任及時發現,我諗後果更加嚴重!><
      無事啦!好在只o係停左三個鐘,中途無開過雪櫃,冰箱內的食物通通都留得住!真係有驚無險 ~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...