2014年3月6日 星期四

我的入廚日記 - 檸檬雞翼


近年已減少煮雞翼,不過早兩日收看「唔淑唔食」,

看見GiGi姐教煮的檸檬雞翼,令我勾起兒時回憶, 

皆因這款雞翼有媽媽的影子,忍不住要立即動手炮製。

























酸甜好味又易煮,帶點檸檬果香,正 ~



撇開檸檬和蠔油便是小高媽傳授的「豉油雞翼」,

煮法相近,有一點以前沒為意,原來冰鮮雞翼煮後容易出水,

故此煮雞翼時不用加水,現在學會了,謝謝喔 ~


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


檸檬雞翼


材料:(二人份量)

雞中翼 1.5磅,檸檬 5片,薑片(連皮) 5片,片糖 1片

















調味料:

生抽、老抽及蠔油 --- 各1湯匙


製法:

1. 將雞中翼解凍,洗淨,抹乾水份。

2. 燒熱鑊,下3湯匙將薑片爆香,加入雞翼兜炒片刻。

3. 放入檸檬、調味及片糖炒勻,蓋上鑊蓋。

4. 焗煮至汁收乾(久不久兜炒一會),即成。


溫馨提示:

- 將冷藏食材從冰箱取出,放進雪櫃(預早一晚)為最理想的解凍方法。

- 若要縮短時間可在解凍雞翼時,於水中加入鹽或檸檬汁,可去除雪藏味。

- 檸檬和薑片的比例為一比一;若怕甜可減少片糖份量。
 

 

24 則留言:

  1. 好正呀~~~好想食呀~睇到我好肚餓~XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Emily, 你都快手試下煮煮,你實會鐘意架!^^

      刪除
  2. 回覆
    1. HiHi, 呢碟雞翼酸酸甜甜真係好醒胃,重點係易做,連醃都唔整!正 ~

      刪除
  3. 我中一第一堂家政就係檸檬雞翼~哈~我家下都好記得~

    回覆刪除
  4. 呢排檸檬雞翼是大熱~~ 一定要試~~嘻嘻~~
    這味餸好方便, 唔使醃雞翼~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓豬女,早呀!講得o岩,重點係唔駛醃,可以慳返好多時間。
      小高媽就係咁,放工已經六點多又要買餸返屋企煮飯,唔駛醃的餸一準備好就落鑊,跟手又準備其他菜,真係好方便!

      刪除
  5. 聽聞自從Gigi教煮呢味唔使醃既檸檬雞翼,好多blog友都有跟風整及post上blog。 但始終喜歡小高詳盡的分享。
    請問與有醃過的雞翼,那種好味D?
    星星國仲未有播出。

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 早!哈 ~ 謝謝讚賞!因為呢個煮法我比較熟悉,唔落檸檬同蠔就係細細個媽媽整比我o也幾個化骨龍食o既豉油雞翼,所以我都好鐘意整呢款雞翼,貪佢唔駛醃放工一返屋企就可以開始整!:D
      相反我未試過落檸檬,原來更加好味,你有時間都試試 ~
      我覺得不用醃都入味,只要處理好急凍雞翼都OK!最理想係提早一日將雞翼存放到下格。
      小高鐘意睇GiGi教煮的家常飯,感覺特別親切!Side B上返tvb.com睇重溫 ~ ^^

      刪除
  6. 哩期真係人人都學GIGI姐
    其實我都睇都想試下整!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芯爸,GiGi教煮的家常菜真係好o岩大家口胃,而且好味又易煮,你都快d試整!:D

      刪除
  7. 我又要同大家一樣試吓整~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. Helen, 早呀!酸酸甜甜最o岩呢d天氣,你實會鐘意!^^

      刪除
  8. facebook比呢個雞翼洗版, 哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 ~ 其實我好耐都無煮雞翼,但呢款雞翼實在簡單易煮又好味,忍唔住要try try ~

      刪除
  9. 我最中意就係雞翼,yummy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞翼真係好好味,口味又多元化,如果唔係怕吃得多唔好,真係日日食都唔厭!\^o^/

      刪除
  10. 你煮㗎雞翼好正咁呀!Gi gi 姐教嘅餸真係幾吸引又唔難整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 地地,早上好!謝謝呀!呢款GiGi姐姐雞翼真係簡單又好味,我都吃到唔停口!YUMMY ~

      刪除
  11. 我都有睇,hd仲話要煮,但我現在要戒口唔食得等我生完一個月一定要試下整黎食

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘉路,早呀!對你來說可能真係太甜要戒吃,不過忍多排,好快可以吃!^^

      刪除
  12. 小高, 上次都諗住煮, 但最尾都係煮咗另一味雞翼. ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞翼的變化真係多,無論咩味都咁好味!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...