2014年3月1日 星期六

我的入廚日記 - 豉汁蒸排骨


豉汁蒸排骨好好味,製作又簡單,

幾乎是每個家庭必備的家常菜式之一。

















在娘家的時候,下班買菜趕回家做飯,

一頓家常便飯既要有肉有菜又要以短時間內完成,

一碟簡簡單單的豉汁蒸排骨最合適不過。 


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


豉汁蒸排骨

材料:(二人份量)

肉排 450克,豆豉 1湯匙,蒜蓉 1 1/2湯匙,椒絲 適量  


















醃料:

生抽 1湯匙,魚露 1/2湯匙,糖 1/2茶匙,


粟粉 1茶匙,生油 1湯匙(後下)


製法:

1. 肉排洗淨,斬件,伴入豆豉、蒜蓉、椒絲和醃料(油除外)。

2. 醃約30分鐘,然後加入生油拌勻,再醃片刻,備用。

3. 將排骨鋪放在深碟上,隔水以大火蒸約12-15分鐘,即成。


26 則留言:

  1. 這個係最正宗嘅家常餸,加雙筷,可以嗎?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. Florence, 早上好!對,放係飯煲一同蒸熟又得,真係快靚正 ~

      刪除
  3. 我今晚係豉汁蒸肉片呀!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 貓豬女,早呀!沒錯,撈飯一流,正 ~

      刪除
  5. 依個餸正呀,最好就係學識之後其實好多都可以用豉汁整,我奶奶就試過蒸魚頭都用豉汁,我覺得好好味呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豉汁魚頭,超正!但好多年無食过!

      刪除
    2. 正呀正呀!早兩日途徑街市我都好想買魚頭返來整,但主任麻麻地好... 只好在娘家吃!肚b媽媽講得o岩,學會了整豉汁再整其他真係無難道!:D

      刪除
    3. 一仔媽,我又係...反而以前o係娘家多d機會食到,因爸媽都愛吃魚!^^

      刪除
  6. 小高~我老公最鍾意食呢個~佢真係食極都唔會厭tim

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單的餸菜又可汁撈飯,真係幾時吃都咁鐘意!^^

      刪除
  7. 我正想好整!唔該晒,小高!

    回覆刪除
  8. 豉汁蒸排骨好味又簡單, 又慳時間, 至適合我呢個入廚初哥!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 午安!對,放埋入飯煲仲慳時間,真係好方便!:D

      刪除
  9. 嘩,好食呀,我都like,加埋苦瓜仲正....heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. Sammi, 好送飯又方便煮,嘩 ~ 加埋苦瓜索埋d汁,真係聽到都流口水!^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...