2014年1月23日 星期四

HAPPY 123 ‧ 結婚4周年


被懂我的人愛著   我是幸福的   連沈默都能是交流

你總是能給我比我想的還要多   我愛你


不做你的公主 我要做你的快樂


 
















平凡亦可   平淡亦可   一生一世很好了 



四年前的今日,小高當上林太,從此活在幸福中,

感謝外子一路以來對我的包容、鼓勵、照料、愛護......



我和你 "盡在不言中"  ......


 















親愛的 HAPPY 123 ● 4周年快樂!

  























早上收到各方好友為我倆送上暖暖的祝福,很窩心,謝謝!kissssssss

也祝各123幸福的靚媽 / 靚太,結婚4周年快樂 ~




PS. 好想回復當年 "濕材" + "9x磅",我唔要做肥c9呀...唔制!>< 

46 則留言:

  1. 小高祝你123 4周年快樂, 永遠幸福快樂, 開開心心

    回覆刪除
    回覆
    1. Sylvia, sweet sweet 多謝你的祝福 >3,大家都要幸福喔 ~

      刪除
  2. 小高 4 周年快樂呀,祝你同你的honey幾時都咁開心同幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小恩子, 午安!多多多謝你,YEAH ~ 你們都要繼續幸福快樂喔 ~

      刪除
  3. 回覆
    1. Mrs Leung, 謝謝你!:D
      哈 ~ 呢度無得set只比家人朋友睇,佢怕羞所以打格仔XD!

      刪除
  4. 回覆
    1. Florence, 多謝你!yeah ~ 123真係好好記,無藉口唔記得!XD

      刪除
  5. 小高, Happy anniversary! 祝永遠幸福快樂! 甜甜蜜蜜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓豬女,想你,你近來好嗎?做咩咁耐唔update近況?
      多謝,你真係好有小高心,謝謝你!你們兩口子都要甜蜜幸福!

      刪除
  6. Happy anniversary~祝你飶倆小口永遠都咁sweet!!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 信義妹,新年快樂 ~ 謝謝 ~
      小高祝你一家健康平安、心想事成!:D

      刪除
  8. 4周年大快樂!!!繼續幸福甜蜜!!!!^^

    回覆刪除
  9. 4周年快樂 , 繼續sweet sweet ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicki, 多謝你為小高主任送上祝福kissssssssssssssssss

      刪除
  10. 回覆
    1. YEAH 好好,天天幸福!多謝卡旻e >3

      刪除
  11. 小高, 雖然琴日係其他地方都希恭喜係但都要係這裡再講多次4週年快樂. 祝你哋永遠恩愛, 甜蜜, 外子繼續寵愛你 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. So sweet既CiCi 好多謝,無論祝福由哪裡傳來,小高都照單全收,謝謝 kisssssssss

      刪除
  12. 小高, Happy Flowers Anniversary!
    祝你同主任永遠都幸福快樂! 甜甜蜜蜜!
    一切盡在不言中!

    回覆刪除
    回覆
    1. Side B, 多謝多謝!:D
      大家都要幸福快樂 ^^ 。

      刪除
  13. sweet 的小高~~ ^^
    願主任一直寵你、愛你、欣賞你,四週年快樂^0^

    回覆刪除
  14. 小高 Happy 123.4!
    絲婚紀念,繼續甜蜜幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. Annie, 新春大吉!多謝多謝!
      小高在此祝你們一家健康常滿、心想事成!:D

      刪除
  15. so sweet!~小高~你同主任都好sweet!~祝你倆永遠恩愛~~sweetsweet!~

    回覆刪除
  16. Happy 4th Anniversary!!
    Sweet Sweet~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 小洚,謝謝你!kissssssssssssssssssssssssssssss

      刪除
  17. 小高, happy anniversary! 祝你同主任有更多個週年呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Mrs Wu, 為我倆送上祝福!YEAH ~

      刪除
  18. 小高四周年快樂呀!! 祝你同主任日日都咁開心,永遠恩恩愛愛

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 謝謝你!多謝你為我倆送上祝福 kiss........
      你和小吉子都係,要繼續恩愛如昔!

      刪除
  19. 好sweet sweet,祝年年sweet sweet!

    回覆刪除
  20. 好sweet呀~ 祝小高同主任永遠甜蜜恩愛 ^^
    小高你宜家個 "生柴e樣更正" 呀,依啲係幸福o既美黎架~

    回覆刪除
    回覆
    1. Cathy, 好多謝你,感謝為我倆送上祝福!>3<
      haha 多謝你,唉...查實自己知自己事...自婚後一年真係愈來愈肥,呢排不舒服,日日與粥為伴,應該會瘦返少少!ha ~

      刪除
  21. 好sweet呀~~ 恭喜晒﹗祝你們繼續甜甜蜜蜜,恩愛到老﹗

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...