2014年1月9日 星期四

○ ○ ○ 二人晚餐 ● ● ● @魚鍋小甜甜


久違的「二人晚餐」回來了 ~

繼續到筲箕灣東大街搵食,貪車程短又多好選擇。


一直沒為意常常經過的《魚鍋》,就是小高喜歡吃水煮菜式餐廳的分店,

以為只供應火鍋,故從未光顧,某天趁天氣涼便提議"打邊邊",

翻開餐牌有種似曾相識的感覺,除供應火鍋,還有四川菜,

細問下才知與銅鑼灣《滿江紅小甜甜》屬同一間店。

最後小高改變主意,火鍋變成小菜 \^o^/。



不得了,小高最愛吃肥鱔,田雞也愛,好不容易二選一,

最終選了麻辣鱔煲,大快朵頤。 

















小高愛吃辣,奈何主任的功力未及我一半,

不敢太放肆(萬一下次無佢陪我,點算),點來另一款招牌菜焗蜆,

這道焗蜆鮮甜美味,且帶點微辣,吃下很暖胃。

















一頓飯怎少得清菜,是日吃蒜蓉油麥菜,

還點了一碗湯麵給主任獨享(因我掛住吃肥鱔,忘了拍照XD)。

















沒想到這次出城竟有意外驚喜,太興奮了!

Yeah ~ 以後又多一處搵食蒲點,真好呢 ~



下次一於打邊邊......





















* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
魚鍋小甜甜:

add: 筲箕灣望隆街14號   tel: 2967 6868
消費:$320

16 則留言:

  1. 小高,肥鱔都係cici至愛,你又再次引到我流口水啦! 我一到冬天都好鍾意食辣,睇嚟我哋又一樣大家好夾嘅嘢啦,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. CiCi, YEAH ~ 咁第時食飯好多選擇,諗起都開心!^^

      刪除
  2. 不如我地下次就去呢度聚聚啦~!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都好喎!! 我係佐敦都揾到食辣雞煲好去處。。。。

      刪除
    2. 涼粉子,呢間我真係好鐘意!當晚去到簡直咩都想叫... :P
      呢度聚好方便我和你,不過我諗住黃師奶同CICI會遠左d,所以揀九龍好似方便到大家。

      刪除
    3. CiCi, 願聞其詳,好有性趣...而且應該方便大家。

      刪除
  3. 東大街真係好多野食, 好懷念呀!!
    有間川婆婆麻辣燙係朋友開架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芯爸,呢頭真係開親的店都係正 ~
      oh...原來川婆婆麻辣燙o係你朋友開,小高幫襯了,我好鐘意呀!不過當時初開張,好多菜式未有,依家應該好好多,找天再去嚐嚐!^^

      刪除
  4. 我自己都好係冇辣不歡, 有時都有同d辣辣飯腳一起食麻辣火窩, 一起食開心好多架.

    回覆刪除
    回覆
    1. Ishiha, 原來你咁食得辣,厲害!咁小吉子呢?
      認同,同辣辣飯腳吃麻辣火窩,真係特別開心,我有時都會,正 ~

      刪除
  5. 小高~我同黃先生初初拍拖時佢唔係好食辣~家下耐咗~佢都鍾意咗~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩公婆一同食辣o係最正,尤其出街叫餸,兩個人已經叫唔到d咩,如果一個好一個唔好就煩,好在小高也慢慢培養出吃辣的主任!哈哈 ~

      刪除
  6. 主任终於等到久違的「二人晚餐」了。

    回覆刪除
  7. 聽聞東大街好多好野食架喎,我鐘意食鱔架,個麻辣鱔煲勁吸引呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. yes yes, 肚b媽媽,東大街真係有好多好嘢食,有機會過來搵食!^^
      你吃辣嗎?吃到d辣真係有好多好選擇 ~ 鱔,正 ~ 大愛!:P

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...